خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / گرافیک و نقاشی / تکنیک های طراحی

تکنیک های طراحی


کد محصول: ۱۴۴۶۵۱

قیمت: ۴۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786001522611
  • پیتر جنی
  • نشر نظر

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب تکنیک های طراحی:

به نظر خیلی از آدم بزرگ هایی که هنرمند و نقاش نیستند, طراحی کردن و نقاشی کشیدن کاری مخصوص نقاشان و هنرمندان و البته کودکان است .

همه ما روزی کودک بوده ایم و ساعت ها بدون هدف خاصی غرق نقاشی کشیدن می شدیم.اما در مدرسه و دانشگاه به ما یاد دادند که باید جور خاصی نقاشی کرد . تعیین کردند که شما یا استعداد نقاشی دارید یا اینکه نه,روحیه تان به درد هنر نمی خورد. «غیر نقاش ها »از خودشان مایوس شدند و نقاشی را به دنیای غیر حرفه ای ها و بچه ها سپردند .

مجموعه «دیدن را بیاموزیم »مشوقی است برای همه دوست داران طراحی ,از بچه های سرکش گرفته تا بزرگترها و سالمندان دل زنده . برای همه کسانی که دلشان می خواهد رها از باید و نباید ها دوباره مداد دست بگیرند , بیان تصویری را تجربه کنند و از آن لذت ببرند .

مشخصات کتاب تکنیک های طراحی:

نویسنده:پیتر جنی

مترجم:آلما بهمن پور

قطع:رقعی

جلد:شومیز

نشر نظر

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب گرافیک و نقاشی بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب تکنیک های طراحی:

خرید کتاب هنری از جمله کتاب تکنیک های طراحی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.