خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / فلسفه برای کودکان و نوجوانان

فلسفه برای کودکان و نوجوانان


کد محصول: ۱۴۴۵۸۴

قیمت: ۶۸,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786220603269
  • سعید ناجی
  • نشر نی

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب فلسفه برای کودکان و نوجوانان:

کتابی به نام "فلسفه برای کودکان و نوجوانان" توسط "رسنانی هاشم" نوشته شده است که در آن به موضوعاتی مانند تاریخ، مبانی نظری، و اجرای برنامه های فلسفی برای کودکان و نوجوانان پرداخته است. این کتاب به بررسی چشم اندازهای جهانی در زمینه فلسفه برای کودکان و نوجوانان می‌پردازد. نویسنده در این کتاب مقالاتی را گردآوری کرده که توسط بنیان گذاران و رهبران جنبش فلسفه برای کودکان و نوجوانان در سراسر جهان نوشته شده است. این مقالات به صورت گفت‌وگو و مصاحبه ها تهیه شده‌اند و به موضوعاتی مانند پیدایش جنبش، مبانی فلسفی و نظری آن، کاربردهای تخصصی فلسفه در آموزش، و شیوه‌های گوناگون فلسفه برای کودکان و نوجوانان در سراسر جهان می‌پردازد. این کتاب به عنوان یک منبع غنی و مفید برای افرادی که درگیر اجرای برنامه‌های فلسفه برای کودکان و نوجوانان هستند، معرفی شده است.

مشخصات کتاب فلسفه برای کودکان و نوجوانان:

نویسنده: رسنانی هاشم

مترجم: حمیدرضا محمدی

ناشر: نشر نی

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 419

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب فلسفه برای کودکان و نوجوانان:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب فلسفه برای کودکان با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.