خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / آبرنگ حرفه ای / مونگیو آبرنگ 24 رنگ نیمه پالتی

مونگیو آبرنگ ۲۴ رنگ نیمه پالتی



قیمت: ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات مونگیو آبرنگ 24 رنگ نیمه پالتی:

مونگیو آبرنگ 24 رنگ نیمه پالتی محصول برند کره .جنوبی شین هان است 

رنگدانه های مونگیو آبرنگ 24 رنگ نیمه پالتی خیلی قوی و حرفه ای می باشد.

آبرنگ گونه ای از نگارگری و رنگ آمیزی (آمیختن ‌رنگ های خشک با آب) در نقاشی است که از دوران غارنشینی تا به حال وجود دارد. اما آنچه که اهمیت استفاده از آبرنگ را پر اهمیت می کند، کاربردهای فراوان آن می باشد، که باعث شده این ابزار رنگ آمیزی هنوز جزو سبک های مدرن در هنر نقاشی باشد. 

رنگ های آبرنگ از چهار ماده اصلی تشکیل می شود ، یک رنگدانه، صمغ عربی که به عنوان چسب برای نگه داشتن رنگدانه در حالت تعلیق استفاده می گردد. مواد افزودنی دیگر که شامل گلیسیرین، یک نوع ماده گاوی، عسل، و مواد نگهدارنده برای تغییر چسبندگی، پنهان کردن، دوام یا رنگ و ترکیب رنگدانه ها و غیره هستند که به آن اضافه می شود. همینطور یک حلال برای نازک یا رقیق کردن رنگ، هنگامی که آب بر سطح کاغذ تبخیر می شود ماندگار باشد.

در واقع اصطلاح آبرنگ به رنگ دانه‌هایی گفته می شود که از کربوهیدراتهای پیچیده و محلول در آب به عنوان یک چسب و نگهدارنده رنگ استفاده می کنند. آبرنگ شفاف است، اما می تواند مایع یا ماده ای که بر روی کل سطح را از طریق کاربردهای شستشوی مایع در یک رنگ سفید که به طور کلی از کاغذ ساخته می شود را مات کند.

آبرنگ به رنگ سفید کاغذ اجازه می دهد تا از درخشندگی بیشتر، احساس نور برتر از سایر رنگ ها را نشان دهد، و هر چه آب در شستشوی رنگدانه بیشتر باشد، نور سطح نیز بیشتر می شود. به عنوان مثال یک کبالت آبی به طور فزاینده ای آبی روشن می شود زیرا آب روی سطح جاذب رقیق می شود.

یکی از مزایای استفاده از آبرنگ این است که مقرون به .صرفه می باشد

مشخصات مونگیو آبرنگ 24 رنگ نیمه پالتی:

نام کالا:آبرنگ 

برند:مونگیو 

کشور سازنده:کره

تعداد:24 نیمه پالتی

قیمت و خرید مونگیو آبرنگ 24 رنگ نیمه پالتی:

خرید آنلاین مونگیو آبرنگ 24 رنگ نیمه پالتی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.