خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / سرزمین طلای سیاه

سرزمین طلای سیاه



قیمت: ۱۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789649380063

توضیحات

معرفی کتاب سرزمین طلای سیاه:

در سری کتاب‌های ماجراجویی تن تن، جلد پانزدهم به نام "سرزمین طلای سیاه" ارائه شده است. این کتاب از مجموعه کمیک‌های بلژیکی به نام "هرژه" است که توسط کاریکاتوریست بلژیکی ساخته شده است. داستان این کتاب از طریق روزنامه "لوینگتم سیکل" برای ضمیمه کودکان به نام "لپتیت وینگتم" منتشر شده است. انتشار این داستان‌ها از سال ۱۹۳۹ شروع شده و ادامه داستان‌ها تا سال ۱۹۴۰ داشت. پس از تعطیلی دفتر روزنامه به دلیل حمله آلمانی‌ها به بلژیک، داستان‌های تن تن به نیمه رها شد. اما پس از جمع‌آوری مجموعه داستان‌های تن تن توسط "کاسترمن"، هرژه با داستان "سرزمین طلای سیاه" ماجراهای تن تن را ادامه داد تا داستان کامل تن تن در مجله بلژیکی تن تن منتشر شود.

در داستان "سرزمین طلای سیاه"، تن تن به دنبال گروهی شبه نظامی است که در منابع نفتی خاورمیانه فعالیت می‌کنند. او به همراه دوستانش به خاورمیانه سفر می‌کند تا این گروه را شناسایی کند. این داستان با رمز "فرمول ۱۴" و انفجار‌هایی که در سراسر کشور رخ می‌دهد، پیچیده می‌شود. تن تن با کمک دوستانش، از جمله کاپیتان هادوک، به مبارزه با این باند تبهکار می‌پردازد. این داستان با استقبال جهانی روبرو شده و هواداران بسیاری در سراسر جهان دارد.

درباره نویسنده این کتاب، هرژه:

ژرژ پروسپر رمی، متولد ۲۲ مه ۱۹۰۷ و درگذشته ۳ مارس ۱۹۸۳، یک نقاش و آهنگساز بلژیکی بود که به خاطر خلق داستان های شناخته شده‌ای مانند ماجراهای تن تن شناخته می‌شود. این داستان های کمیک به عنوان یکی از معروف ترین اثرهای تاریخ دنیای کمیک شناخته می‌شوند و به خاطر آن، در سال ۲۰۰۳ وی به تالار مشاهیر کمیک اضافه شد. هرژه، با وجود عدم تحصیل هنری رسمی، از سال ۱۹۲۹ تا روز مرگش در سال ۱۹۸۳ به خلق داستان های تن تن اختصاص داد. او در پایان عمرش احساس ناخوشایندی نسبت به مخلوق خود، تن تن، داشت و حتی آثاری نقاشی کرد که تنفر وی از تن تن را نشان می‌داد. با درگذشت وی، داستان های تن تن به پایان رسید و طرفداران این داستان ها در انتظار داستان های جدید بودند، اما طبق وصیت او، هیچ هنرمندی حق خلق داستان های تن تن را نداشت. به جز از تن تن، هرژه اثرهای دیگری مانند ماجراهای ژو، زت و ژوکو و ماجراهای پوپول نیز خلق کرد.

مشخصات کتاب سرزمین طلای سیاه:

نویسنده: هرژه

مترجم: گروه ترجمه نشر رایحه

ناشر: قدیانی

قطع: رحلی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 64

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب سرزمین طلای سیاه:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب سرزمین طلای سیاه با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.