خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب شعر و ادبیات / مکتب‌های ادبی (2جلدی)

مکتب‌های ادبی (۲جلدی)



قیمت: ۶۲۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789643510954
  • رضا سیدحسینی
  • نشر نگاه

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب مکتب های ادبی (2 جلدی):

نخستین چاپ کتاب مکتب های ادبی رضا سیدحسینی در فروردین ۱۳۳۴ منتشر شد. در عرض یک ماه تمام نسخه های آن به فروش رفت و نایاب شد. اینک ویرایش جدید کتاب با تجدیدنظر و مطالب بیشتری منتشر شده است که این کار سه سال تمام به طول انجامید. نویسنده در مقدمه اذعان می دارد : در همان اوان چندین کتاب و نشریه تازه چاپ از مطبوعات اروپایی به دست من رسید که با سبکی تازه مکتب های گوناگون ادبی را مورد بحث و تحلیل قرار داده و آخرین تحقیقات صاحب نظران را در این زمینه در دسترس خوانندگان گذاشته بود. ناچار، ضروری دیدم که برای ویرایش جدید کتاب مکتب های ادبی علاوه بر شرح و تفصیل بیشتر، مطالبی را نیز اضافه کنم که در چاپ نخست تقریبا کوچکترین اشاره ای به آن نکرده بودم. و این کار مدت ها وقت مرا گرفت.

مطالبی که نخستین بار در پنج سال پیش به شکل سلسله مقالات در یکی از مجله های ماهانه پایتخت منتشر می شد و غرض از نگارش آن، معرفی ساده و موجز مکتب های ادبی فرانسه بود، اینک به صورت کتاب بزرگی در می آمد که تعداد صفحاتش از دو برابر چاپ نخست می گذشت و معرفی جامع همه مکتب ها و تاریخچه مختصر تحولات ادبی و هنری اروپا را در چهار قرن اخیر در بر می گرفت. لازم بود علل پیدایش مکتب های گوناگون ادبی را نیز به شیوه علمی نه به عنوان عکس العمل مکتبی در برابر مکتب دیگر، شرح دهم و حق مطلب را در مورد همه کشورهای اروپایی ادا کنم و در انتخاب ترجمه نمونه های آثار مکاتب دقت بیشتری به عمل آورم و همچنین نقایص و احیانا اشتباهات لغزش هایی را که در چاپ اول کتاب راه یافته بود حتی المقدور مرتفع سازم.

مشخصات کتاب مکتب های ادبی (2 جلدی):

نویسنده: رضا سید حسینی

ناشر: نگاه

قطع: رقعی

نوع جلد: گالینگور

تعداد صفحه: 1206

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب ادبیات و شعر فارسی بر روی لینک نارنجی کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتاب هایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب مکتب های ادبی (2 جلدی):

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب مکتب های ادبی (2 جلدی) با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.