خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / مایکل وی 7 آخرین درخشش

مایکل وی ۷ آخرین درخشش



قیمت: ۱۱۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786222740634

توضیحات

معرفی کتاب مایکل وی 7:

جذاب‌ترین کتاب سری مایکل وی با یک حادثه بی‌سابقه شروع می‌شود: مایکل ناپدید شده است. با فداکاری بی‌پایان برای نجات دوستانش، او به خطر افتاده است. حالا، چه سرنوشتی برای آنها و انقلابشان در انتظار است؟

نبرد وحشتناک در جزیره هادس به پایان رسید و با انفجاری نابودکننده، جزیره به ویرانه‌ای تبدیل شد و بسیاری از سربازان جان خود را از دست دادند. اما هچ با جان سالم ماند و با اراده‌ی بی‌پایان، قصد دارد تا دولت‌های جهان را تحت کنترل خود درآورد. اما ابتدا، او باید مقاومت را شکست دهد و اعضای باقی‌مانده از گروه انقلابی را دستگیر کند.

با ورود نیروهای هچ به عمل، هیچ چیز نمی‌تواند او را متوقف کند. گروه تقسیم شده است، صداها ضبط می‌شوند و مادر مایکل به عنوان یک طعمه برای فریب رهبر مقاومت استفاده می‌شود. آیا هیچ چیزی می‌تواند این یاغیان را متوقف کند؟ یا این پایان کار آنها است؟

درباره نویسنده این کتاب، ریچارد پل اوانز:

ریچارد پل اوانز نویسنده آمریکایی است که با نوشتن جعبه کریسمس شهرت یافته است. او تحصیلات خود را در دانشگاه یوتا به پایان رسانده و پس از موفقیت جعبه کریسمس، سری دیگری از کتاب‌های محبوب برای کودکان نوشته است. او همچنین بنیان‌گذار خانه بین‌المللی صندوق کریسمس برای کودکان مورد آزار است. او در حال حاضر همراه با خانواده‌اش در یوتا زندگی می‌کند و گروه «قبیله کینگز» را برای مبارزه با انزوا در میان مردان تأسیس کرده است.

مشخصات کتاب مایکل وی 7:

نویسنده: ریچارد پل اوانز

مترجم: فرانک معنوی

ناشر: پرتقال

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 390

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب مایکل وی 7:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب مایکل وی 7 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.