خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب صوتی / کتاب سخنگو م آزاد

کتاب سخنگو م آزاد


کد محصول: ۱۴۷۰۵۱

قیمت: ۱۲,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786006059440
  • م ـ آزاد
  • نشر نوین کتاب گویا

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب شعر و صدای م.آزاد:

شعار این شاعر درخشان ویژگی‌های شعری متفاوتی دارد. زیرا او از زبان واژگان جدیدتر و سادگی قالب شعری نیمایی بهره می‌گیرد، سپس آن‌ها را با مضامین و واژگان ادبیات کهن ایرانی درمی‌آمیزد و شعر می‌سراید. او در بیشتر آثارش از عشق و احساسات پنهانی صحبت می‌کند و برای به تصویر کشیدن احساسات ناب انسانی از واژگان مستعمل فارسی استفاده می‌کند.

زبان شعر م. آزاد بسیار روان و دل‌نشین است. او را به دلیل تعابیر بسیار شاعرانه و منحصر به فرد، شاعر غنائی می‌نامند. اغلب اشعار او حاوی ژانری عاشقانه هستند و مملو از تلاطم‌های روح سرکش و عاشق شاعرند. در بین اشعار تهرانی غم و اندوهی دیده می‌شود که نشان دهنده‌ی رخوت فضا و سرکشی اوست. برجسته‌ترین اثری که سبک شاعر در آن پیداست، مجموعه اشعار بهارهایی آهو است.

درباره نویسنده کتاب شعر وصدای م آزاد:

محمود مشرف آزاد تهرانی با نام هنری م. آزاد در سال 1312 در تهران چشم به جهان گشود. مدرک کارشناسی خود را در سال 1336 از دانشکده ادبیات و زبان فارسی دانشگاه تهران اخذ نمود و دوره دانش‌سرای عالی تهران را نیز سپری کرد.

او حدود 10 سال به تدریس ادبیات فارسی پرداخت و سپس در سال 1346 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استخدام شد. تهرانی علاوه بر ترجمه اشعار شاعران خارجی، کتاب‌های بسیاری در زمینه مختلفی هم‌چون زندگی‌نامه، نقد ادبی و ادبیات، شعر برای کودکان به نگارش درآورده است. او در سال 1384 در 72 سالگی درگذشت.

در بخشی از کتاب شعر وصدای م.آزاد میشنویم:

شب طلوع ستارگان بودیم و غروب کبودهای بلند

ما در آن کشمه‌ساق مینایی رویاروی آسمان بودیم

شب‌گزاران در آن طلوع سپید راه زی خلوت رزان بردند

هر که بود آن صدای عریان بود، ما درون صدا نهان بودیم

ابر نیلوفرانه برمی‌خواست، باد نیلوفرانه می‌آسود

شادی بینشانگی با ما، هر چه بودیم بی‌گمان بودیم

با تو ای دوست شادمانی ما، پایکوب و ترانه‌خوانی ما

با نشان تو بی‌نشانی ما، با تو بیداری و پری‌واری

مشخصات کتاب صوتی شعر وصدای م.آزاد:

نویسنده:محمود مشرف آزاد تهرانی

گوینده:محمود مشرف آزاد تهرانی

ناشر صوتی:نشر گویا

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب صوتی بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب صوتی شعر و صدای م.آزاد:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب شعر و صدای م.آزاد با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.