خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / خودکار و روان نویس / استابیلو روان نویس نوک نمدی POINtT 88/024

استابیلو روان نویس نوک نمدی POINtT ۸۸/۰۲۴



قیمت: ۴۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات روان نویس استابیلو مدل POINT88:

 

روان نویس شش وجهی با خط های مشکی، ظاهری که برای همه آشناست، سال هاست این روان نویس با شکل و ظاهر کنونی تولید می شود و آنانکه که در نوشتن و رنگ آمیزی وسواس دارند مشتریان پر و پا قرص این محصول هستند.

رقابت بین دو شرکت بزرگ آلمانی یعنی استدلر و استابیلو بر سر تولید روان نویس های نوک نمدی رقابتی تنگاتنگ است و هر دو محصول قابل قبول و با کیفیتی تولید می کنند.

در بعضی موارد روان نویس های نوک نمدی استدلر پیشتاز این ماراتن هستند و در بعضی دیگر روان نویس های استابیلو.

ضخامت نوک روان نویس های نوک نمدی استابیلو چهار دهم و استدلر سه دهم است، به همین دلیل ساده مقاومت نمد استابیلو بیشتر است و طبیعتا ظرافت استدلر .

جنس بدنه هر دو عالی است و از پلاستیک قابل بازیافت تهیه شده که درصد بازیافت استابیلو که کلا با محیط زیست رابطه بهتری دارد بالاتر است.

مقاومت در برابر خشک شدن؛ هر دو عالی عمل میکنند و قدری استدلر گوی سبقت را ربوده است.

مقایسه این دو محصول بسیار مشکل است و بهتر است بگوییم که فقط سلیقه خود را در نظر بگیرید، استدلر و استابیلو کار خود را به درستی انجام داده اند.

برند استابیلو برندی اصطلاحا جوان پسند است و در طراحی محصولات خود از کاربران کمک میگیرد برای مثال در طراحی محصول آخر خود ست 25 رنگ روان نویس نوک نمدی فراخوانی در فیس بوک منتشر کرد.

بیش از 11000 طرفدار استابیلو از 69 کشور جهان در نظر سنجی فیس بوک استابیلو در انتخاب طرح ورنگهای جدید بسته بندی ست های استابیلو که توسط هنرمندان بین المللی برای استابیلو طراحی شده بود شرکت کردند و از بین آنها طراحی اشکال هندسی رنگارنگ خانم kathi_schonkas با حدود 7000 رای برنده شد.

که در حال حاضر از این طرح به عنوان بسته بندی ست رولی 25 رنگ روان نویس استابیلو استفاده می شود.

استابیلو با کمک گرفتن از طرفداران خود در این فرآیند خلاقانه ، توانایی منحصر به فرد خود در تعامل با مصرف کنندگانش را نشان داد.

استابیلو یک شرکت آلمانی تولید کننده مداد، خودکار، مداد رنگی، روان نویس های نوک نمدی و ..، می باشد

 

 

مشخصات روان نویس استابیلو مدل POINT88:

برند:استابیلو

ضخامت نوشتاری:0.4 میلی متر

کشور تولید کننده:آلمان

نوع محصول:روان نویس

 

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید روان نویس به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

 

قیمت و خرید روان نویس نوک نمدی استابیلو POINT88:

خرید نوشت افزار از جمله روان نویس نوک نمدی استابیلو POINT 88 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.