خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / خودکار و روان نویس / اشنایدراسلایدر ممو سبز

اشنایدراسلایدر ممو سبز



قیمت: ۹۴,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات خودکار اشنایدر مدل slider memo سبز:

یک خودکار با قطر ساچمه XB و تکنولوژی منحصر به فرد است. خودکار اشنایدر تولید کشور آلمان است.

خودکار اشنایدر مدل Slider Memo Xb دارای نوک فولادی ضد خش و فرسودگی بوده که خطوطی صاف و بدون لک برجای می‌گذارد. این محصول کارامد با تکنولوژی نوآورانه ویسکو گلاید برای نگارشی آسان و روان طراحی‌شده است. جوهری که در این محصول به‌ کاررفته از نوع ضدآب و بر اساس گواهی استاندارد ISO 12757- 2 طراحی‌ شده است.

بدنه این خودکار بسیار نرم و لاستیکی، مانع از خستگی و لغزش خودکار در دستان شما می‌شود. همچنین روی درپوش این خودکار یک گیره فلزی قرارگرفته که حمل آن را آسان نموده است. همچنین نوک این خودکار از نوع Xb بوده که می‌تواند خطوطی با پهنای زیاد ترسیم کند.

 

خودکار اشنایدر از خصوصیت بی نظیر ویسکو گلاید در نوک برخوردار است.

این خصوصیت باعث می شود که جوهر به روانی از تیوب به نوک و از نوک به روی کاغذ انتقال یابد و به هیچ عنوان بر روی کاغذ پخش نشود و کاغذ شما را کثیف نکند.

خودکارهایی با نوک و غلطک درشت مشکل بزرگی دارند که پس زدگی جوهر زیادی دارند و برای همین به راحتی نمی‌توان از آن ها استفاده کرد ولی در خودکار های اشنایدر مدل memo xb این مشکل کاملا رفع شده و شما به راحتی می توانید خطاطی کنید.

از خصوصیات مهم دیگر خودکار اشنایدر مدل memo می‌توان داشتن بدنه پلاستیکی آن را نام برد.

داشتن بدنه پلاستیکی این امکان را به شما می دهد که هیچ وقت خودکار در دستان شما لیز نخورد و باعث می شود که انگشتان در بهترین حالت ممکن قرار گرفته و در استفاده طولانی مدت از خودکار اشنایدر ممو انگشتان شما خسته نشود.

نوک خودکار اشنایدر ممو از فولاد ضد زنگ ساخته شده و برای همین نوک آن با دوام بوده و فرسوده نمی شود.

سایز نوک خودکار اشنایدر ممو ، xb بوده یعنی یک سایز درشت و بزرگ در مقیاس اندازه گیری محسوب می شود که با این سایز نوک می‌توانید خطی با پهنای زیاد را رسم کنید.

 

ویژگی های خودکار اشنایدر مدل Slider memo:

بر روی درپوش این خودکار گیره محکمی تعبیه شده که به راحتی به لبه جیب یا دفتر و کتاب متصل می‌شود و شما به راحتی می توانید این خودکار اشنایدر را با خود همه جا همراه داشته باشید.

خودکار اشنایدر مدل MEMO می تواند گزینه خوبی برای انتخاب یک نوشتار خوب و زیبا باشد زیرا شرایط داشتن یک خودکار عالی را دارد.

خودکار اشنایدر دارای جوهری روان در نوشتن است و همچنین پخش نشدن جوهر و داشتن بدنه زیبا می تواند از دلایل انتخاب این خودکار به عنوان یک خودکار خوب باشد.

خودکار اشنایدر slider memo در ۷ رنگ زیبا و دیدنی در بازار لوازم التحریر موجود می باشد.

این هفت رنگ عبارتند از : آبی ، قرمز ، مشکی ، سبز ، نارنجی ، بنفش و صورتی.

مشخصات خودکار اشنایدر مدل Slider memo:

نوک فولادی ضد خش و فرسودگی

فرم مناسب و ایستا برای جلوگیری از لیز خوردن

نوک ساچمه ای از جنس استیل ضدزنگ با قطر نوشتاری ۱٫۴ میلی متری

بدنه با طراحی ارگونومیک، مجهز به درپوش پلاستیکی با گیره

جوهر سیاه ضدآب بر اساس گواهی استاندارد ISO 12757-2

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید روان نویس به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید خودکار اشنایدر مدل slider memo:

خرید نوشت افزار از جمله خودکار اشنایدر مدل slider edge با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر  کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود