خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / رولد دال 2 چارلی و آسانسور بزرگ شیشه‌ای

رولد دال ۲ چارلی و آسانسور بزرگ شیشه‌ای



قیمت: ۱۱۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789643693985

توضیحات

معرفی کتاب چارلی و آسانسور شیشه ای:

"چارلی و آسانسور بزرگ شیشه‌ای" اثری جذاب از نویسنده محبوب کودکان، رولد دال، است که ادامه داستان "چارلی و کارخانه شکلات‌سازی" را روایت می‌کند. در این داستان، قهرمان جوان، چارلی باکت، همراه با شکلات‌ساز مشهور، ویلی وانکا، به سفری جذاب با آسانسور بزرگ شیشه‌ای می‌روند. داستان از جایی که کتاب قبلی تمام شد، شروع می‌شود و بازگشت "چارلی باکت" برای یک ماجراجویی جدید را نشان می‌دهد. در این سفر هیجان‌انگیز، آسانسور بزرگ شیشه‌ای با سرعت بالا به فضا پرتاب می‌شود و شخصیت‌ها در ماجراهای مختلفی قرار می‌گیرند. از بازدید از اولین هتل فضایی جهان گرفته تا مبارزه با هیولاهای آدم‌خوار، این داستان شیشه‌ای پر از هیجان، سرگرمی و ماجراهای متنوع است. "ویلی وانکا"، با هوش و شجاعتش، سعی دارد تا افراد را از خطرات هیولاهای فضایی نجات دهد و "چارلی باکت" نیز به کمک او، به پایان خوبی برای این سفر هیجان‌انگیز برساند.

درباره نویسنده این کتاب، رولد دال:

رولد دال، متولد ۱۳ سپتامبر ۱۹۱۶ و درگذشته در ۲۳ نوامبر ۱۹۹۰، یک نویسنده و فیلمنامه نویس ولزی بود که به عنوان یکی از بزرگترین نویسندگان انگلیسی شناخته میشد. والدینش اهل نروژ بودند و او با آثارش برای کودکان و بزرگسالان در دهه ی ۱۹۴۰ شهرت فراوانی پیدا کرد. از مهمترین آثار او میتوان به "کارخانه شکلات سازی"، "هلوی غولپیکر"، "ماتیلدا" و "داستان های بی‌حدوحصر" اشاره کرد. بسیاری از آثار او تبدیل به فیلم شده اند و او به عنوان یکی از بزرگترین نویسندگان بریتانیایی شناخته میشد.

رولد دال در لانداف گلامورگان متولد شد و در جنگ جهانی دوم به نیروی هوایی انگلیس پیوست. او در جنگ هوایی در یونان و سوریه نیز خدمت کرد. پس از جنگ، وی به واشنگتن رفت و شروع به نوشتن کرد. اولین داستان هایش بر اساس تجربیات جنگی اش در نشریات آمریکایی منتشر شد. اما به زودی به نوشتن برای کودکان مشغول شد و آثارش تاثیر زیادی بر نویسندگان انگلیسی زبان پس از او گذاشت.

مشخصات کتاب چارلی و آسانسور بزرگ شیشه ای:

نویسنده: رولد دال

مترجم: محبوبه نجف خانی

ناشر: افق

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 240

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب چارلی و آسانسور بزرگ شیشه ای:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب چارلی و آسانسور بزرگ شیشه ای با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.