خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / آخرین بچه های زمین 2 رژه ی هیولاها

آخرین بچه های زمین ۲ رژه ی هیولاها



قیمت: ۱۶۹,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786004621946

توضیحات

معرفی کتاب آخرین بچه های زمین 2:

تعداد زامبی‌ها روز به روز کاهش می‌یابد. آن‌ها به نظر می‌رسد دارند از بین می‌روند و این اتفاق خوبی است، زیرا زامبی‌ها معمولا از مغز انسان‌های زنده تغذیه می‌کنند! اما این واقعه به نظر مشکوک می‌رسد. کسی برای چه هدف شومی آن‌ها را نابود می‌کند؟ این امر مبهم است و هیچ کس نمی‌تواند پاسخ بدهد. قطعا اتفاقات ناگواری در حال وقوع است.

تقریبا یک ماه پیش، ما موفق شدیم هیولای شرور بلارگ را شکست دهیم. آن زمان اعلام کردیم: ما قهرمانیم! قهرمانانی که بعد از پایان دنیا هنوز هم ماجراجویی می‌کنند!

اکنون با یک لیست ماجراجویی‌های جدید به دنبال هیولاهای جدید می‌رویم، از جمله هیولای پیتزافروشی، ورمانگلوس، کرم غول‌پیکر، سیستم استریو بمب و شیطان باستانی که دنیاهای بی‌شماری را نابود کرده است!

درباره نویسنده این کتاب، مکس برلیر:

مکس برلیر، متولد 8 سپتامبر 1983، یک نویسنده آمریکایی است که در شهر بلمونت ایالت ماساچوست به دنیا آمده است. او به عنوان خالق بیش از بیست اثر کتاب و بازی شناخته می شود. علاوه بر کتاب های کودک، برلیر آثار بزرگسالانه و طنزآمیز نیز به قلم می‌اندازد. او همراه نامزدش در شهر نیویورک زندگی می کند و از زندگی خود لذت می‌برد.

مشخصات کتاب آخرین بچه های زمین 2:

نویسنده: مکس برلیر

مترجم: نسرین خلیلی

ناشر: پرتقال

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 297

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب آخرین بچه های زمین 2:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب آخرین بچه های زمین 2 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.