خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / دفتر / سم دفتر 100 برگ سیمی رحلی pp

سم دفتر ۱۰۰ برگ سیمی رحلی pp


کد محصول: ۱۴۶۸۵۴

قیمت: ۱۵۳,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی دفترs.a.m 100 برگ سیمی رحلی pp:

خرید دفتر، یکی از آن خریدهای لذت بخشی است که هر انسانی حداقل یک بار آن را تجربه کرده است. خواه دانش آموز باشید و دغدغه خرید دفتر مشق داشته باشید، خواه دانشجو باشید و بخواهید دفتری برای جزوه نویسی خود تهیه کنید و خواه یک کارمند باشید و برای یادداشت های روزانه خود به دفتری احتیاج داشته باشید. هیچ کدام از این اشخاص هم که نباشید، باز هم یک دفتر خیلی از مشکلات شما را حل می کند. 

صحافی سیمی مدلی از صحافی است که در آن پس از سوراخ کردن (پانچ) یکی از لبه های برگه، حلقه های سیم که می تواند از جنس مفتول یا پلاستیک باشد، رد شده و برگه های دفتر به هم متصل می شوند. به این کار سیمی کردن یا صحافی فنری نیز گفته می شود.

دفاتر با صحافی فنر فلزی یا سیم ‌های پیچدار (مارپیچ) برای کسانی که به دنبال یک دفتر با قیمت مناسب و دوام و طول عمر بالا هستند، انتخاب مناسبی است.

این مدل صحافی، در واقع پیچاندن یک تکه سیم مارپیچ و اتصال آن به دفتر از طریق پانچ (سوراخ) های ایجاد شده در لبه کاغذ است. دفاتر سیمی شده با این نوع فنر به راحتی باز می ‌شوند و ورق می خورند. حتی در هنگام نوشتن یا مطالعه می توان آن را کاملا به پشت و رو چرخاند و به صورت 360 درجه باز کرد.

سیم ‌های دفتر sam بسیار منعطف و بادوام بوده، شکل ظاهری ‌شان تغییر نمی‌ کند و تا قطر 5 سانتی ‌متر را در صحافی پشتیبانی می ‌کنند.

مشخصات دفترs.a.m 100 برگ سیمی رحلی pp:

نام کالا:دفتر

برند:s.a.m

ابعاد:17*24سانتی متر

صحافی:سیمی

تعدادبرگ:100

قیمت و خرید دفترs.a.m 100 برگ سیمی رحلی pp:

خرید نوشت افزار از جمله دفترs.a.m 100 برگ سیمی رحلی pp با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام می شود.