خانه / انواع کتاب / کتاب زبان خارجه / کتاب آموزشی انگلیسی / oxford word skills upper intermediate-advanced vocabulary

oxford word skills upper intermediate-advanced vocabulary



قیمت: ۱۵۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9780194605748
  • -
  • نشر زبان مهر

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی و توضیحات کتاب oxford word skills upper intermediate-advanced vocabulary:

مجموعه کتاب مذکور، شامل سه سطح می‌باشند که Oxford Word Skills 2nd edition upper intermediate- advanced آخرین سطح از این مجموعه محسوب می‌شود و برای کسانی که در سطح Advanced هستند مفید است. هر جلد کتاب از این مجموعه، دارای فصل‌های متنوعی می‌باشد که از به‌روزترین موضوعات روز انتخاب شده‌اند. تمامی لغات مربوط به هر فصل متناسب با موضوع گردآوری شده‌اند و برای هرکدام توضیح و مثالی برای درک بهتر معانی نوشته شده‌است. Oxford Word Skills 2nd edition upper intermediate به عنوان یکی از بهترین مکمل های آموزشی، در کنار منابع اصلی زبان انگلیسی است

 

خلاصه کتاب Oxford Word Skills Upper Intermediate - Advanced:

کتاب Oxford Word Skills Upper Intermediate - Advanced آخرین سطح از این مجموعه سه سطحی محسوب می‌شود و برای دانشجویانی است که در سطح Advance قرار دارند.

این کتاب فصل‌های متنوعی دارد و عنوان هر فصل متناسب با پرکاربردترین مسائل روز انتخاب شده‌است.

تمام واژگانی که در هر فصل آموزش داده می‌شود، مرتبط با عنوان انتخاب شده و کاربردی‌ترین واژگان مربوط به آن را در برگرفته‌است.

برای هر واژه یک توضیح ساده و در عین حال کامل ارائه شده که مفهوم واژه را به طور کامل بیان می‌کند.

زبان‌آموز علاه‌بر اینکه معنی واژگان را یاد می‌گیرد، با کاربردهای مختلف آن آشنا می‌شود و مثال‌های متعددی برای هر واژه می‌بیند.

مثال‌هایی که باعث می‌شود زبان‌آموز معانی یک واژه را به حافظه بلند‌مدت خود بسپارد و به‌راحتی فراموش نکند.

کتاب Oxford Word Skills 2nd Edition Upper Intermediate – Advanced می‌تواند در مدت زمان کوتاهی واژگان زیادی را به دانشجویان بیاموزد.

در بخش‌های مختلف کتاب، تمرین‌های متنوعی قرار گرفته‌است که باعث می‌شود زبان‌آموز مطمئن شود معانی مختلف یک لغت را فرا گرفته‌است.

علاوه‌بر این، چالش‌های مختلفی که در بخش‌های مختلف این کتاب زبان انگلیسی ارائه شده‌است، مسیر آموزشی را جذاب‌تر می‌کند و علاقه و انگیزه زبان‌آموز را برای ادامه مسیر یادگیری افزایش می‌دهد.

 

 

تفاوت ویرایش دوم مجموعه Oxford Word Skills با ویرایش قبلی:

مجموعه کتاب‌های آموزشی Oxford Word Skills 2nd Edition با استفاده از سبکی جدید به آموزش واژگان کاربردی در زبان انگلیسی می پردازد.

 

ویرایش جدید این مجموعه نسبت به ویرایش قبلی تفاوت‌های زیادی دارد.

شما با کمک کتاب‌های ویرایش جدید می‌توانید واژگان مورد نیاز برای هر سطحی از CEFR را یاد بگیرید و با کاربردهای مختلف آن آشنا شوید.

کتاب‌های این مجموعه تمام لغات موجود در لیست Oxford 3000 و Oxford 5000 را به شما یاد می‌دهد.

Oxford 3000 لیست واژگانی‌ست که هر زبان‌آموزی باید آن‌ها را بداند. این لغات جزء پرکابردترین لغات حال حاضر به حساب می‌آید و موضوعات مختلفی را هم در بر می‌گیرد. چنین واژگانی مناسب زبان‌آموزان سطح A1 تا B2 است.

Oxford 5000 هم لیستی از واژگان مهم است که دانش‌آموزان سطح پیشرفته باید بدانند.

در این لیست 2000 واژه دیگر به لیست قبلی اضافه می‌شود و مناسب زبان‌آموزانی‌ست که در سطح B2 تا C1 قرار دارند.

با داشتن ویرایش جدید این مجموعه می‌توانید به اپلیکیشن the Oxford Advanced Learner’s Dictionary هم دسترسی پیدا کنید.

با داشتن این اپلیکیشن مسیر آموزشی‌تان ساده‌تر و در عین حال جذاب‌تر پیش می‌رود.

شما می‌توانید به کمک آن، تلفظ تمام کلمات را به‌درستی یاد بگیرید و بارها تمرین کنید.

درواقع مطمئن باشید که با داشتن چنین برنامه کاملی، تلفظ تمام واژگان را به‌درستی یاد می‌گیرید.

چون می‌توانید به کمک آن، صدای خود را ضبط کنید و آن را با تلفظ اصلی واژگان مقایسه کنید.

هر کجا که باشید، می‌توانید اطلاعات کلمات مورد نظرتان را از طریق این برنامه ببینید و حتی به صورت آفلاین معنی کاملش را بیابید.

بنابراین ویرایش دوم مجموعه Oxford Word Skills همانند یک ابزار کاربردی، مسیر آموزشی جذابی را برای‌تان رقم می‌زند.

درباره کتاب oxford word skills 2nd edition upper intermediate-advanced:

 

به‌جرأت می‌توان مجموعه کتاب‌های آموزشی Oxford Word Skills را یکی از بهترین کتاب لغات انگلیسی دانست که در زمینه آموزش لغات نوشته شده‌است.

 

این مجموعه مخصوص کسانی است که قصد دارند دایره لغات خود را گسترش دهند و مهارت‌های مختلفشان را به طور همزمان بهبود بخشند.

این مجموعه کتاب هم‌اکنون در سراسر جهان به عنوان یک مجموعه غنی و کامل شناخته شده‌است و می‌توان از آن به عنوان یکی از منابع آزمون‌های بین‌المللی استفاده نمود.

مجموعه کتاب‌های Oxford Word Skills با استفاده از متدی منحصر‌به‌فرد مفاهیم مختلف از یک واژه را به زبان‌آموز یاد می‌دهد و با استفاده از تصاویری زیبا، مسیر آموزشی را جذاب‌تر می‌کند.

یکی از دلایل محبوبیت این مجموعه، استفاده از ساده‌ترین شیوه‌ها برای آموزش مهم‌ترین واژگان است و همین مسئله باعث می‌شود که افراد به‌راحتی از این کتاب‌ها به صورت خودآموز استفاده نمایند.

این مجموعه کتاب هم‌اکنون جزء یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های آموزشی شناخته شده و طرفداران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب نموده‌است.

 

درباره نویسنده کتاب:

 

مجموعه کتاب‌های Oxford Word Skills توسط انتشارات آکسفورد به چاپ رسیده‌است.

این انتشارات بزرگ‌‌ترین ناشر آثار علمی و آکادمیک در جهان است و کتاب‌‌‌هایی که به‌‌‌ویژه در زمینه آموزش زبان انگلیسی به چاپ می‌‌‌رساند، به عنوان منابعی کامل و غنی، در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتشارات آکسفورد همواره برای چاپ آثارش با بزرگ‌‌ترین اساتید دنیا همکاری می‌‌‌کند و به همین دلیل، اکثر کتاب‌‌‌های آموزشی این انتشارات، با استقبال بی‌‌‌نظیری در سراسر جهان روبرو می‌‌‌شود.

«روث گیرنز» (Ruth Gairns) و «استوارت ردمن» (Stuart Redman) هر دو از نویسندگان مجموعه کتاب‌های Oxford Word Skills هستند. هر دوی آن‌ها بیش از 25‌سال است که در زمینه آموزش زبان انگلیسی فعالیت می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین دلایل شهرت‌شان استفاده از ساده‌ترین شیوه‌ها برای آموزش زبان انگلیسی است که به دانشجویان کمک می‌کند در مدت زمان کوتاه‌تری مهم‌ترین بخش‌های زبان انگلیسی را فرابگیرند.

این نویسندگان برجسته هر ساله با برگزاری همایش‌ در کشور های مختلف، شیوه‌های آموزشی خود را به معلمان آموزش می‌دهند.

علاوه‌بر مجموعه کتاب‌های Oxford Word Skills که هم‌اکنون در بسیاری از کشور‌های دنیا به عنوان منابعی معتبر در زمینه آموزش زبان انگلیسی مورد استفاده قرار می‌گیرد، این دو با همکاری هم چندین کتاب دیگر نیز نوشته‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به (Natural English)، (Oxford Learner's Pocket Word Skills) و (Test your English Vocabulary in Use) اشاره نمود.

 

مشخصات کتاب oxford word skills upper intermediate-advanced vocabulary:

شابک:9780194605748

تاریخ چاپ:1399

ناشر:آکسفورد

نویسنده:Ruth Gairns, Stuart Redman

سطح:Upper Intermediate - Advanced

 

خرید کتاب oxford word skills upper intermediate-advanced vocabulary:

خرید کتاب oxford word skills upper intermediate advanced vocab با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.