خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / کتاب بازها 1

کتاب بازها ۱



قیمت: ۳۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786008111948

توضیحات

معرفی کتاب کتاب باز ها:

"کتاب بازها"، اثری از جنیفر چمبلیس برتمن، در سال 2015 به چاپ رسید. وقتی امیلی، دوازده ساله، به سان فرانسیسکو می‌رود، خوشحالی او به دلیل زندگی گریسون گریسولد، ناشر و خالق بازی آنلاین محبوب، به او باز می‌گردد. اما وقتی متوجه می‌شود که گریسولد در خطر است و در کما به سر برده، و همچنین بازی جدید او که هیچکس اطلاعی از آن ندارد، در خطر قرار دارد، او و دوستش جیمز سعی می‌کنند تا با حل معماهایی که در کتابی مرموز پنهان شده‌اند، به رازهایی که گریسولد پنهان کرده، پی ببرند و از دست حمله‌کنندگان جلوگیری کنند.

درباره نویسنده این کتاب، جنیفر چمبلیس برتمن:

جنیفر چمبلیس برتمن، یک نویسنده اهل آمریکاست که در شهر سان فرانسیسکو به دنیا آمده و بزرگ شده است. او در دانشگاه کالیفرنیا در رشته‌های نویسندگی و رقص تحصیل کرده و سپس رشته نویسندگی خلاق را برای ادامه تحصیل در کالج سینت ماری انتخاب کرده است. وقتی برتمن هجده سال داشت، به عنوان کارآموز در یک مجله در منهتن نیویورک شروع به کار کرد و از آن زمان تاکنون در صنعت نشر و کتاب‌ها فعالیت داشته است.

مشخصات کتاب کتاب باز ها:

نویسنده: جنیفر چمبلیس برتمن

مترجم: امین توکلی

ناشر: پرتقال

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 336

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب کتاب باز ها:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب کتاب باز ها با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.