خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / رنگ آمیزی بزرگسال / خیام در رنگ و نقش

خیام در رنگ و نقش


کد محصول: ۱۲۴۱۱۴

قیمت: ۸۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786008668275
  • رضا باباخانلو
  • آوند دانش

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب خیام در رنگ و نقش:

کتاب رنگ آمیزی بزرگسال خیام یک کتاب جذاب و آموزنده است که با ترکیبی از شعرهای خوب خیام و طرح های زیبا و متنوع، به خریداران امکان می دهد تا با لذت و آرامش رنگ آمیزی کنند. این کتاب شامل تصاویری از نقوش و طرح های مربوط به شعرهای خیام است که با انتخاب رنگ های مناسب می توان آن ها را زنده و جذاب کرد. همچنین، هر تصویر همراه با یکی از شعرهای خیام است که به خواننده احساس عمیق تری از مفهوم شعر و طرح ارائه می دهد. این کتاب علاوه بر اینکه به افزایش تمرکز و آرامش فکری کمک می کند، همچنین به خواننده امکان می دهد تا با شعرهای زیبای خیام آشنا شود و لذت ببرد.

درباره نویسنده این کتاب، رضا باباخانلو:

رضا باباخانلو، فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع و مدیریت، با تجربه در حوزه بازاریابی و فروش و تأمین محتوای انتشارات آونددانش (نماینده وایلی در ایران) در سطوح مختلف است. او از کودکی علاقه‌مند به هنرهای مختلف از جمله طراحی، نقاشی و موسیقی بوده و به صورت تجربی در این زمینه‌ها فعالیت داشته است.

مشخصات کتاب خیام در رنگ و نقش:

نویسنده: رضا باباخانلو

ناشر: آوند دانش

قطع: رحلی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 136

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب رنگ آمیزی بزرگسال بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب خیام در رنگ و نقش:

خرید کتاب هنری از جمله کتاب خیام در رنگ و نقش با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.