خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / رنگ آمیزی بزرگسال / دنیای هنر خلاقیت 5-غلبه بر استرس با رنگ آمیزی (تصاویر سحرآمیز)

دنیای هنر خلاقیت ۵-غلبه بر استرس با رنگ آمیزی (تصاویر سحرآمیز)


کد محصول: ۱۱۵۶۶۶

قیمت: ۲۶۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786002770783
  • .
  • بین‌المللی حافظ

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب دنیای هنر خلاقیت 5:

کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان، یک روش آرام بخش و خلاقانه برای پر کردن اوقات فراغت است. این کتاب ها، طرح هایی زیبا و سحرآمیز از موضوعات گوناگون از جمله نقوش هندسی، طبیعت، حیوانات و الهام بخش های دیگر دارند که مناسب برای بزرگسالان هستند. با رنگ آمیزی این طرح ها، افراد می توانند به خلاقیت و تمرکز خود بپردازند و استرس روزمره را کاهش دهند. علاوه بیشتر، رنگ آمیزی به عنوان یک شکل مدیتیشن معروف شده است که به افراد کمک می کند در زندگی روزمره خود آرامش و تعادل را تجربه کنند. به همین دلیل، کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان یک روش محبوب و موثر برای ارتقای روحیه و رهایی از استرس است.

درباره نویسنده این کتاب، فابیانا آتانسیو:

فابیانا آتانسیو، که در مارس سال 1985 در شهر رم به دنیا آمد، از همان وقتی که یک کودک بود عاشق نقاشی بود. پس از فارغ التحصیلی از "مدرسه بین المللی کمیک" در رشته تصویرسازی، شروع به کار به عنوان یک تصویرگر برای کتاب های کودکان و بزرگسالان کرد.

مشخصات کتاب دنیای هنر خلاقیت 5:

نویسنده: فابیانا آتانسیو

مترجم: مریم سادات عبدلان

ناشر: بین المللی حافظ

قطع: خشتی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 96

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب رنگ آمیزی بزرگسال بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب دنیای هنر خلاقیت 5:

خرید کتاب هنری از جمله کتاب دنیای هنر خلاقیت 5 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.

[ناموجود]