خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / خودکار و روان نویس / کنکو خودکار سفیر مدل دنا سبز

کنکو خودکار سفیر مدل دنا سبز



قیمت: ۴,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات خودکار سفیر مدل دنا  کنکو :

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی کنکو سفیر سری دنا  PROMOTIONAL PLASTIC PEN CANCO SAFIR DENA SERIES OF-1001

کنکو از جمله برندهای موفق و باکیفیت ایرانی میباشد که از تکنولوژی کنکو کانادا بهره برده (تحت لیسانس کانادا) و بدلیل تولید در ایران و کیفیت مواد به کار رفته در آن،دارای دو سال ضمانت میباشد.

از سری خودکارهای تبلیغاتی تولید شده توسط این تولید کننده ،سفیر را میتوان نام برد که سری خودکار دنا از زیرمجموعه های آن به حساب می آید.

سفیر یکی از اولین کارخانه های تولید خودکار است. محصولات آن  تحت لیسانس شرکت کنکو در ایران تولید می‌شود لذا استانداردهای طراحی و مواد اولیه برند مادر فوق العاده بر روی کیفیت آن موثر بوده است.

از جمله خودکار های سفیر خودکارهای کریستال با نوک ۰.۷ که با نام الوند شناخته میشوند تا سری دنا  با نوک 1 میل میباشد. استفاده از جوهر نانو در خودکارهای کنکو موجب افزایش روان نویسی و سرعت نگارش گردیده است.

به دلیل ویسکوزیته بسیار پایین جوهر نانو، نه تنها هنگام نگارش سفید گذاری در نوشتار اتفاق نمی افتد بلکه هیچ لکه جوهری نیز روی کاغذ نخواهید دید .

خودکار پلاستیکی کنکو دنا دارای درب متصل به قسمت بدنه اصلی خودکار بوده و در واقع عملکرد آن بصورت درب دار میباشد.

درب کنکوی سفیر سری دنا از جنس بدنه مات تولید شده و با طراحی گیره صاف متصل به آن زیبایی خاصی را به این خودکار داده است.

کنکو در این مدل از درب استفاده کرده است که هم تلفیقی از خودکارهای تحریری و تبلیغاتی را در ذهن میاورد و هم امکان بهتری برای محافظت از نوک خودکار در اختیار میگذارد.

قسمت نوک  و بدنه خودکار یک تیکه طراحی شده است و مغزی خودکار دارای نوک 1 میلیمتری میباشد .

 در تولید جوهر خودکار کنکو از تکنولوژی نانو استفاده شده است که دلیل روان بودن و نوشتار خوب،در واقع نانو بودن جوهر این خودکار میباشد.

بدنه خودکار کنکو دنا از جنس پلاستیک ABS میباشد که قابلیت درج اطلاعات تبلیغاتی بصورت چاپ رنگی و حک لیزری را به شما میدهد و در انتهای بدنه قسمت طرح داری وجود دارد که در زمان نگهداری خودکار به جهت نگارش از سر خوردن خودک در دست جلوگیری میکند.

برای جلوگیری از گم شدن درب خودکار کنکو سفیر سری دنا ،شما میتوانید آن را در انتهای خودکار چفت کنید

در زمان تولید نوک خودکار کنکو زائده ای پلاستیکی بعنوان عدم نفوذ هوا و آکبندی خودکار برروی نوک آن قرار میگیرد که از جمله نشانه های این خودکار باکیفیت ایرانی میباشد.

مشخصات خودکار سفیر مدل دنا  کنکو :

نوع محصول : خودکار

کشور مبدا : کانادا

کشور سازنده : ایران

ابعاد : 17*1*1 سانتی متر

رنگ: سبز

وزن: 10 گرم

قطر نوشتاری: 1 میلی متر

جنس بدنه: پلاستیک

نوع نوک : رزین پلی استال

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید روان نویس به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید خودکار سفیر مدل دنا  کنکو :

خرید نوشت افزار از جمله خودکار سفیر مدل دنا  کنکو با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.