خانه / انواع کتاب / لوازم مهندسی / راپیدو روان‌نویس حرفه‌ای / تاچ راپید 0.1 سبز تیره

تاچ راپید ۰.۱ سبز تیره



قیمت: ۹۲,۵۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • تاچ

پشت جلد این کتاب آمده است

بررسی تخصصی قلم های راپید:

قلم راپید تاچ با توجه به نوک 0.1 میلیمتری خود برای نقاشی و خطاطی که نیاز به خطوط ظریف و باریک دارند و دقت زیادی باید داشته باشید بهترین گزینه برای انتخاب هستند و به طور کلی دو نوع یا مدل قلم راپید وجود دارند، قلم های دائمی و یکبار مصرف. برای افراد مبتدی نوع یکبار مصرف را توصیه می کنیم که قیمت بسیار پایینتری هم دارند.

انواع راپید:

دائمی: مخصوص افراد حرفه ای است و کار کردن با آن سختتر است. از سایز نازک آن برای ترسیم و از سایز نوک پهن آن برای پر کردن داخل طرح ها استفاده کنید. در ابتدای مصرف حتما آن را چک کنید تا سالم باشد. جوهر و چند سر جداگانه بخرید تا در صورت شکسته شدن جایگزین داشته باشید. در صورت مسدود شدن سر آن با آب گرم مشکل را رفع کنید و قبل از شروع مصرف باید به خوبی تکان دهید تا جوهر به نوک آن برسد. بعد از هر بار مصرف نیز بدنه و قسمت محل ریختن جوهر را شستشو دهید تا برای دفعات بعدی آماده شود.

یکبار مصرف: کار کردن با آنها بسیار راحتتر و قیمت کمتری هم دارند و بیشتر مناسب افراد مبتدی است. برای استفاده نیز باید عمودی نگه دارید تا جوهر در قسمت نوک باقی بماند. مشابه با نوع دائمی کیفیت ساخت بالایی دارد و در رنگ بندی های مختلف در بازار موجود هستند.

معرفی راپید تاچ 0.1 رنگ سبز تیره:

راپید تاچ از جمله قلم هایی است که برای نقاشی، خطاطی، هنرهای گرافیکی و معماری و مشابه آن، استفاده از آن برای دفعات اول خیلی سخت خواهد بود اما وقتی به نحوه استفاده از آن عادت کنید حاضر نخواهید بود به راحتی با برند دیگری عوض نمایید.

برای کشیدن خطوط راهنما در نقشه کشی و ترسیم جزئیات دقیق درکارهای گرافیکی احتیاج به نوشت افزاری است که بتواند خطوطی نازک و ظریف ترسیم کند. راپید تاچ لاینر به دلیل نوک ظریف و فلزی خود ابزاری مناسب است که میتواند نقشه یا کار گرافیکی شمارا تا مدت ها به همان شکل اولیه ی خود نگه دارد. راپید تاچ لاینر 0.1 محصول کشور ژاپن با بدنه پلاستیک مرغوب و براق,دارای نوک نمدی جایگاه خوبی در بین هنرمندان گرافیست و مهندسان نقشه کشی و معماری دارد.ضمن اینکه نوک آن بلند است کشیدن خطوط و اشکال گوناگون  با خط کش و شابلون به وسیله ی این راپید کاری بسیار آسان است. به دلیل نوک نازک خود میتواند برای ترسیم جزئیات,کشیدن خط دور شکل و حجم  و ترسیم خطوط راهنما در نقشه استفاده شود.

 راپید تاچ دارای جوهر رنگدانه ای ضد آب و مقاوم در برابر پاک شدن و کمرنگ شدن است. کار با راپید تاچ روی کاغذ گلاسه بسیار آسان است. علاوه بر این اگر روی کاغذ پوستی یا کاغذهای مخصوص ترسیم فنی استفاده کنید,میتوانید اشتباهات خود را تا حد قابل توجهی پاک و اصلاح کنید. یکی دیگر از ویژگی های این راپید تاچ پخش نشدن جوهر آن در صورت استفاده از ماژیک علامت گذار یا هایلایت روی آن است. اثر جوهر استفاده شده در راپید 0.1 میلی متری تاچ در برابر نور و تابش اشعه uv مقاوت زیادی دارد و با گذر زمان کمرنگ نمیشود. کیفیت لوازم حرفه ای در نتیجه ی کار گرافیست یا نقشه کش تاثیر زیادی دارد. شرکت شین هان با تولید و عرضه ی راپیدهای تاچ لاینر خود به کمک هنرمندانی آمده است که برای انجام کارهای خود به نوشت افزاری با کیفیت بالا نیاز دارند.

سایر ویژگی های محصول راپید تاچ 0.1 رنگ سبز تیره:

مناسب برای نوشتن و طراحی

دارای نوک فلزی بلند و مناسب استفاده با خط کش و شابلون  

مقاوم در برابر نور و کم رنگ شدن

با قابلیت خشک نشدن جوهر در صورت بازماندن درب راپید

دارای بدنه پلی پروپیلن با ماندگاری طولانی

رنگ بندی: آبی،مشکی،قهوه ای،صورتی،سبز،زرد،خاکستری،بنفش آبی کبالت،نارنجی

مشخصات تاچ راپید 0.1 سبز تیره:

ابعاد: 14*0.5*0.5

مشخصات جوهر:رنگدانه ای

قطر نوشتاری: 0.1 میلی متری 

کشور سازنده: ژاپن

کاربرد:مهندسی و طراحی

رنگ نوشتاری: سبز تیره

 

:قیمت و خرید اینترنتی راپید 0.1 سبز تیره تاچ 

خرید تاچ راپید 0.1 سبز تیره با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.