خانه / انواع کتاب / لوازم مهندسی / راپیدو روان‌نویس حرفه‌ای / تاچ راپید 0.1 سبز

تاچ راپید ۰.۱ سبز



قیمت: ۹۲,۵۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • تاچ

پشت جلد این کتاب آمده است

مشخصات محصول راپید تاچ 0.1 رنگ سبز:

برای کشیدن خطوط راهنما در نقشه کشی و ترسیم جزئیات دقیق درکارهای گرافیکی احتیاج به نوشت افزاری است که بتواند خطوطی نازک و ظریف ترسیم کند. راپید تاچ لاینر به دلیل نوک ظریف و فلزی خود ابزاری مناسب است که میتواند نقشه یا کار گرافیکی شمارا تا مدت ها به همان شکل اولیه ی خود نگه دارد. راپید تاچ لاینر 0.1 محصول کشور ژاپن با بدنه پلاستیک مرغوب و براق,دارای نوک نمدی جایگاه خوبی در بین هنرمندان گرافیست و مهندسان نقشه کشی و معماری دارد.ضمن اینکه نوک آن بلند است کشیدن خطوط و اشکال گوناگون  با خط کش و شابلون به وسیله ی این راپید کاری بسیار آسان است. به دلیل نوک نازک خود میتواند برای ترسیم جزئیات,کشیدن خط دور شکل و حجم  و ترسیم خطوط راهنما در نقشه استفاده شود.

دارای جوهر رنگدانه ای ضد آب و مقاوم در برابر پاک شدن و کمرنگ شدن است. کار با این راپیدها روی کاغذ گلاسه بسیار آسان است. علاوه بر این اگر روی کاغذ پوستی یا کاغذهای مخصوص ترسیم فنی استفاده کنید,میتوانید اشتباهات خود را تا حد قابل توجهی پاک و اصلاح کنید. یکی دیگر از ویژگی های این راپید پخش نشدن جوهر آن در صورت استفاده از ماژیک علامت گذار یا هایلایت روی آن است. اثر جوهر استفاده شده در راپید 0.1 میلی متری تاچ در برابر نور و تابش اشعه uv مقاوت زیادی دارد و با گذر زمان کمرنگ نمیشود. کیفیت لوازم حرفه ای در نتیجه ی کار گرافیست یا نقشه کش تاثیر زیادی دارد. شرکت شین هان با تولید و عرضه ی راپیدهای تاچ لاینر خود به کمک هنرمندانی آمده است که برای انجام کارهای خود به نوشت افزاری با کیفیت بالا نیاز دارند.

سایر مشخصات محصول راپید تاچ 0.1 رنگ سبز:

مناسب برای نوشتن و طراحی

دارای نوک فلزی بلند و مناسب استفاده با خط کش و شابلون 

مشخصات جوهر: رنگدانه ای 

مقاوم در برابر نور و کم رنگ شدن

با قابلیت خشک نشدن جوهر در صورت بازماندن درب راپید

دارای بدنه پلی پروپیلن  با ماندگاری طولانی

ابعاد: 14*0.5*0.5

قطر نوشتاری: 0.1 میلی متری 

کشور سازنده: ژاپن

کاربرد: مهندسی و طراحی

رنگ نوشتاری: سبز

رنگ بندی: آبی مشکی قهوه ای صورتی شرابی سبز تیره سبز زرد خاکستری بنفش آبی کبالت نارنجی

 

فروشگاه اینترنتی بوک دوک ارائه دهنده وسایل مورد نیاز رشته معماری داخلی در هنرستان، کلیه ابزار ترسیم، ست لوازم معماری و بطور کلی جدیدترین ابزار مهندسی معماری می باشد.