خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / گرافیک و نقاشی / اسلیمی و نشان ها ( آیین هنر و آموزش نقاشی ایرنی )

اسلیمی و نشان ها ( آیین هنر و آموزش نقاشی ایرنی )


کد محصول: ۸۲۱۲۷

قیمت: ۶۳۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789644225888
  • پرویز اسکندرپور خرمی
  • سازمان چاپ و انتشارات

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب اسلیمی و نشان ها:

کتاب اسلیمی و نشان ها (آیین هنر و آموزش نقاشی ایرانی) کتابی است بر مبنای اموزشی که این شیوه از آموزش سیری دارد و آن سیر از ساده به پیچیده یا مجمل به تفصیل است. طریق ساده ها ابتدای هر فصل و پیچیده ها در آخر همان فصل نظام داده شده است که به نظر نگارنده این طریق روان ترین و علمی ترین شیوه اموزش است که طریق تولید و تکثیر و ابداع و نوآوری را به دانشجو و هنرجو می آموزاند. این کتاب توسط سازمان چاپ و انتشارات منتشر شده است.

درباره نویسنده کتاب اسلیمی و نشان ها:

 

پرویز اسکندرپور خرمی متولد ۱۳۳۸ در تهران بود که تحصیلات خود را در مقاطع لیسانس و فوق‌لیسانس نقاشی، از دانشگاه‌های تهران و تربیت مدرس، به اتمام رساند و در ادامه نیز موفق به اخذ دکترای پژوهش هنر از دانشگاه شاهد تهران شد.

تدریس در مقاطع مختلف دانشکده‌های هنر دانشگاه‌های تهران، الزهرا، سوره، مشهد و ...؛ تألیف کتاب‌هایی از جمله گل‌های ختائی و اسلیمی و نشان‌ها؛ داوری رقابت‌ها و جشنواره‌های هنری؛ برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی و حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی بخشی از فعالیت‌های وی در در عرصه علمی ـ هنری و فرهنگی کشور است.

وی با شرکت در رقابت‌های هنری موفق به دریافت جوایز و الواح تقدیری متعددی از جمله برگزیده سومین دوسالانه نگارگری شده است.

مرحوم اسکندرپور به خوش خلقی، مهربانی و محبت به اهل بیت (ع) در بین دانشجویان، اساتید و همکاران خود در دانشگاه و ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرت داشت.

 

مشخصات کتاب اسلیمی و نشان ها:

ناشر:سازمان چاپ و انتشارات

نویسنده:پرویز اسکندر پور خرمی

قطع رحلی

جلد شومیز

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب گرافیک و نقاشی بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب اسلیمی و نشان ها:

خرید کتاب هنری از جمله کتاب اسلیمی و نشان ها با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.