خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / گرافیک و نقاشی / هنر رنگسازی

هنر رنگسازی


کد محصول: ۴۵۴۰۹

قیمت: ۴۵۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786007343760
  • جان لیدزی و دیگران
  • نشر آبان

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب هنر رنگسازی:

رمز انتخاب و ترکیب موفق رنگ ها با ابزار گوناگون، در خلق حداکثر طیف رنگی از حداقل تعداد رنگ نهفته است. دراین راهنمای جامع، مولفان (که همگی متخصصین این عرصه اند) نشان می دهند چگونه برای دستیابی به دامنه ی گسترده ای از جلوه ها، ازآبرنگ، رنگ های اکریلیک و رنگ وروغن برای ترکیب و رقیق سازی بهره بگیریم. چه آماتور باشید و چه حرفه ای، این کتاب مرجعی مفید از اطلاعات ارزشمند در استفاده ی بهینه از رنگ ها در اختیارتان قرار می دهد، کتابی که باید در قفسه ی کتاب های مرجع هر نقاشی باشد. جرمی گالتون مدرس و هنرمندی موفق است. وی با اکریلیک، گوآش و نیز رنگ روغن کارکرده است و به طور مرتب نمایشگاه برگزار می کند. جیل میرزا پیش ازآن که بخش اعظم وقت خود را به نقاشی اختصاص دهد، برای سالیان دراز به تدریس اشتغال داشته است. وی گالری «آلفا» را در «دورست» تاسیس کرد و کارهایش به طور دائمی آنجا در معرض نمایش قرار دارند. نیک هریس آثاری خلق کرده است و به نمایش می گذارد که از بازتاب نور و سایه های زنده برای ترکیب بندی های هندسی چشمگیر بهره می گیرند. جان لیدزی با آبرنگ نقاشی می کند. آثار وی به خاطر بهره گیری خاص از سایه روشن و رنگ های غنی شهرت دارند.

مشخصات کتاب هنر رنگسازی:

نشر آبان

نویسنده:جان لیدزی

مترجم:فرناز خوشبخت

قطع وزیری

جلد شومیز

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب گرافیک و نقاشی بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب هنر رنگسازی:

خرید کتاب هنری از جمله کتاب هنر رنگسازی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.