خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / انواع ماژیک / تاچ ماژیک راندو 107

تاچ ماژیک راندو ۱۰۷



قیمت: ۹۲,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

راندو چیست؟ (Render)

راندو یا به عبارتی همان رندر را می توان به عنوان ارائه نهایی محصول تعریف کرد. این ارائه به صورتی باید باشد تا تعامل بین مخاطب و پروژه به بهترین شکل صورت بگیرد. به طور مثال در فرآیند کلی راندو یا همان رندرینگ با اضافه کردن فیگورهای انسانی یا درختان متناسب با فضای پروژه تون یا حتی سایه افکنی و نورپردازی کیفیت ارائه پروژتون را به شدت افزایش دهید.

در رشته هایی مانند معماری، شهرسازی و عمران طراحان طرح های خود را به شکلی ارائه دهند که هرچه بیشتر و راحت تر قابل فهم و ارتباط گیری باشد.

طراحان به منظور ارائه زیبا و دقیق تر خود در طرح های اسکیسی و شیت بندی خود بر روی مهارت راندو حساب باز می کنند.

نکته مهمی که باید در این جا به آن اشاره کنیم تفاوت راندو و نقاشی است. شما با راندو کردن تلاش می کنید تا حدود خط هارا از هم جدا کرده و مرز مشخصی بین آن ها ایجاد شود ولی در نقاشی شما این خط هارا به وجود می آورید.

راندو را می توان به عنوان یک فن نیز تعریف کرد. طراحان به کمک آن ویژگی های خاص، زمان، اقلیم، بوم و غیره را بیان کرد

راندو به چه روش هایی انجام می شود؟

تکنیک راندو به طور کلی به سه شکل انجام می شود. خشک ، نیمه خشک ، خیس

ماژیک راندو جز گروه نیمه خشک است . بهترین گزینه برای افراد تازه کار است اگر چه که افراد حرفه ای نیز از این وسیله بسیار استفاده می کنند.

 

راندو به وسیله ماژیک:

ماژیک از دسته ابزار نیمه مرطوب است که سریعا بر روی کاغذ یا مقواتون خشک می شود. تنوع رنگی که ماژیک دارد به شما این امکان را می دهد تا بسیاری از رنگ ها را در دسترس داشته باشید.

یکی از خاصیت هایی که ماژیک راندو دارد این است که به کمک این ماژیک ها تغییرات تدریجی ایجاد کنید ۳ تا ۵ عدد از یک رنگ ماژیک داشته باشید. از روشن تا تیره. برای این کار در ابتدا با روشن ترین ماژیک چند بار روی کاغذ بکشید. سپس به وسیله رنگ بعدی که یک درجه تیره تر است رو روی قسمت یک سومی رنگ تون بکشید. این روند را با رنگ های بعدی هم انجام دهید تا فرآیند کامل شود و نتیجه ای نرم به دست آورید.

از ویژگی های ماژیک می توان به این قسمت هم اشاره کرد که رنگهای ماژیک با روی هم کشیدن باهم ترکیب می شوند. برای مثال با کشیدن رنگ آبی روی رنگ زرد ، رنگ سبز به دست می آید. یا مثلا اگر یک دور با ماژیک بر روی کاغذ کشیده و بعد از دو الی سه دقیقه دوباره بر روی آن بکشید می توانید به بافت راه راه دست پیدا کنید.

 

چند نکته درباره ماژیک راندو:

 سعی کنید ماژیک ها را همیشه در هوای خنک نگهداری کنید. زیرا در هوای گرم ماژیک ها خشک می شود. اگر ماژیکی داشتید که خشک شده است می توانید با اضافه کردن مقداری کم حلال دوباره از آن استفاده کنید. ولی امکان دارد این کار باعث کاهش شدت رنگ ماژیک راندو شما شود.

ماژیک های قدیمی خود را دور نندازید .بلکه از آن ها برای ایجاد بافت های جذاب استفاده کنید. هرچه ماژیک راندو شما قدیمی می شود رنگ آن ضعیف می شود .ولی در عوض بافت های بسیار عالی روی برگه شما ایجاد می کند.

نقد و بررسی ماژیک راندو تاچ:

مارکر که یکی از اصلی ترین و گران ترین ابزارهای ترسیمی در کار طراحی به حساب می آید و اشتباها با نام ماژیک در بین ما ایرانی ها شناخته شده است، این اشتباه از آنجا آغاز شده کهاولین مارکرهای وارد شده به صورت تجاری در ایران، بنام و برند تجاری ماژیک و یا به عبارت صحیح تر مجیک Magic ارائه شده اند و نام این محصول را تحت تأثیر قرار داده تا حدی که این نام به صورت عادتی برای ما در آمده است. مارکرهای عمده در بازار ایران، عمدتا از دو برند تاچ Touch ساخت کره جنوبی شامل 149 رنگ و زیگ Zig ساخت ژاپن که در یک مجموعه 106 رنگی عرضه می شوند و شما می توانید هر رنگ مورد نیاز خودتان رو به صورت تک و یا کلی، انتخاب و خریداری نمایید. ماژیک بر خلاف دیگر ابزار،مرطوب به کار برده می شود اما تقریباً سریع خشک می شود.این ابزار شبیه آبرنگ است چرا که با ابزاری شبیه قلم مورد استفاده قرار می گیرد.رنگهای واقعی می توانند به آسانی بدون ترکیب رنگها یا استفاده از قلم مو به دست آیند.این ابزار چند کاره است و دایره وسیعی از رنگ و سر قلم را برای کاربران فراهم میکند و با ابزارهای دیگر مانند مداد رنگی تناسب دارد. برخلاف دیگر ابزارهای مرطوب از ماژیک میتوان تقریباً روی هر کاغذی استفاده کرد مانند کاغذ کالک و پوستی و ارزش ها و نتایج مختلفی را به وجود آورد.کار اصلی ممکن است بعد از مدتی محو شود به خصوص اگر در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار گیرد و یا زمانی طولانی از آن بگذرد ؛بنابراین به منظور نمایش آنها ،به کمک عکس یا تهیه کپی می تونا از این تاثیرات جلوگیری کرد. ماژیک های تاچ راندو: این ماژیک ها در 17 گروه از طیف های رنگی مختلف موجود می باشند.

مشخصات ماژیک راندو شماره 107:

کشور مبدا برند: کره جنوبی

نوع ماژیک: دوسر

قابلیت ها: قابلیت شارژ

 

قیمت و خرید ماژیک راندو تاچ شماره 107:

خرید ماژیک راندو تاچ شماره 107 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر  کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود