خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب علمی و تکنولوژی / آخرین کیمیاگر در پاریس (داستان هایی جذاب از شیمی)

آخرین کیمیاگر در پاریس (داستان هایی جذاب از شیمی)



قیمت: ۷۲,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789641652601
  • -
  • نشر معین

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب آخرین کیمیاگر در پاریس:

"آخرین کیمیاگر در پاریس" یک داستان جذاب و پرماجراست که درباره تجارت، کشف، جنگ و علم است. این کتاب با الهام از عناصر شیمیایی، ما را به سفری فوق العاده در سراسر جهان میبرد. ما با دیکتاتورهای آفریقایی، کاشفان قرن هجدهم، جاسوسان صنعتی و حتی داستان پشت افسانه دکمه های حلبی و سقوط ناپلئون آشنا میشویم. هر فصل این کتاب، ما را با خصوصیات منحصر به فرد هر عنصر آشنا میکند و ما را وارد درون زندگی انسانها میکند.

لارس اورستروم، یک شیمیدان معدنی با تجربه، این کتاب را به شکلی جذاب و جذاب نوشته است که هر خواننده ای را به خود جذب میکند.

درباره نویسنده این کتاب، لارس اورسترام:

لارس اورسترام، یک شیمیدان و مهندس شیمی معدنی اهل سوئد است که تجربه کاری در چند کشور از جمله فرانسه، بوتسوانا، سوئیس و ایالات متحده دارد. او فارغ‌التحصیل از انستیتوی فناوری سلطنتی در استکهلم است و در حال حاضر به عنوان استاد دانشگاه فناوری چالمرز در گوتنبرگ فعالیت می‌کند. لارس وقت زیادی را برای آموزش و تدوین برنامه‌های درسی برای دوره‌های شیمی سال اول صرف می‌کند و همچنین به صورت منظم پادکست‌های علوم معروف را برای مجله Chemistry World تولید می‌کند.

مشخصات کتاب آخرین کیمیاگر در پاریس:

نویسنده: لارس اورسترام

مترجم: یوسف و یاسمن عرفانی فرد

ناشر: معین

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 263

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب آخرین کیمیاگر در پاریس:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب آخرین کیمیاگر در پاریس با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.