خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب روانشناسی و موفقیت / مثل گربه فکر کن مثل گربه رفتار کن 2

مثل گربه فکر کن مثل گربه رفتار کن ۲



قیمت: ۴۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786226517249
  • استفان گارنیه
  • بهجت

پشت جلد این کتاب آمده است

مشخصات کتاب مثل گربه فکر کن مثل گربه رفتار کن 2:

کتاب مثل گربه فکر کن مثل گربه رفتار کن اثر استفان گارنیه است به ترجمه گلنار گلناریان و چاپ انتشارات بهجت.

شاید مشاهده طبیعت پیرامون مان و موجوداتی که اطراف ما را فرا گرفته اند، و بررسی آن چه که می توان از آن دریافت بتواند راهی به سوی سعادت و خوشبختی به روی ما بگشاید! درست مانند کاری که نویسنده اثر حاضر به آن پرداخته: توجه به رفتار و برخورد گربه ها برای انسان ها و هم چنین پرداختن به ادراکی که آن ها از انسان دارند. نويسنده در كتاب كارآمد پيش رو از طريق تحليل زندگي و نوع رفتار گربه ها در شرايط مختلف، چگونگي دستيابي به زندگي شخصي و حرفه اي شاد، آزادانه و موفق را به تقليد از آن ها آموزش مي دهد. او رازهایی را در اختیار می گذارد که می توان از این موجود دوست داشتنی و شاید کمی ترسناک آموخت.

مساله‌ای که در مورد گربه‌ها خیلی برای من جالب است این‌ است که به‌طور عجیبی به این‌که دیگران ازشان خوششان می‌آید یا نه اهمیت نمی‌دهند، حال می‌خواهد این دیگران، گربه‌های دیگر باشند یا انسان‌ها. گربه‌ها کاراکتر مستقل و تنهاگزینی دارند و تنها به کسانی، گربه یا انسان، نزدیک می‌شوند که خودشان آن‌ها را با دقت انتخاب کرده باشند. این ویژگی سبب می‌شود که نسبت به نگاه دیگران کاملا بی‌خیال باشند، موضوعی که برای ما انسان‌ها گاهی به طور نامعقولی مهم می‌شود...

 

برشی از کتاب مثل گربه فکر کن مثل گربه رفتار کن 2:

زندگی پر است از آدم هایی که ملاقات می کنیم، آدم هایی که از کنار ما می گذرند، به ما کمک می کنند، آدم هایی که چیزی به آنها می بخشیم، آدم هایی که ما را می سازند. کلاف پیچ در پیچی از تعاملات در زندگی ما وجود دارد که به بزرگ شدن ما کمک می کند.

آدم هایی وجود دارند که در طول زندگی در کنار ما حاضرند اما شمار بسیار زیادی از افراد فقط عابرانی هستند که وارد زندگی ما می شوند و بعد هم می روند اما وجودشان ضروری است چرا که مانند پل های یادگیری در لحظات خاص هستند. بعضی از آنها در طی یک دوره خاص به شما ایمان دارند اما وقتی جهت باد عوض می شود، آنها هم برمی گردند… پس در آن زمانی که تعداد دوستان و اطرافیان تان کم می شود، چه کسی همواره به شما ایمان خواهد داشت؟

چه کسی بهترین همراه شما، بهترین دوستتان باقی خواهد ماند؟ آیا کسی به غیر از ما گربه ها است؟ اما شما متوجه این موضوع نمی شوید. بهترین یار و همراه خودتان باشید، به خودتان ایمان داشته باشید. هیچ کس این کار را برای شما نخواهد کرد. به ما نگاه کنید: آیا ما گربه ها هر کدام در اطرافمان هر روز تعداد زیادی دوست گربه داریم که برایمان تکرار کنند که به ما ایمان دارند؟ و برایمان تکرار کنند که مطمئن هستند که ما می توانیم خواسته هایمان را محقق کنیم و خوشبخت باشیم؟ نه فقط خود ما هستیم. فقط خود ما هستیم که تصمیم می گیریم، فقط خود ما هستیم که به خودمان ایمان داریم، فقط خود ما هستیم که گاهی از شما می خواهیم که در خواسته های روزمره مان کمکمان کنید و یا ما را دلگرمی دهید. یکی از بزرگترین توانایی های ما گربه ها این است که به خودمان ایمان داریم. اگر من به عنوان یک گربه می توانم به خودم ایمان داشته باشم، پس…

مشخصات کلی کتاب مثل گربه فکر کن مثل گربه رفتار کن 2:

نوع کالا: کتاب

نام کتاب: مثل گربه فکر کن مثل گربه رفتار کن

نویسنده: استفان گارنیه

ترجمه: گلنار گلناریان

انتشارات: بهجت

موضوع: روانشناسی موفقیت

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

وزن: 216

تعداد صفحات: 240

بازه سنی: بزرگسال

زبان: فارسی

قیمت و خرید کتاب مثل گربه فکر کن مثل گربه رفتار کن 2:

خرید کتاب مثل گربه فک کن مثل گربه رفتار کن 2 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.