خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب منابع طبیعی / آبشار های ایران

آبشار های ایران


کد محصول: ۱۴۴۱۲۴

قیمت: ۲۲۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786008351160
  • مجید اسکندری
  • ایرانشناسی

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب آبشارهای ایران:

اگر علاقه مند به کشف طبیعت زیبای ایران، علی الخصوص آبشارهای باشکوه آن دارید حتما کتاب «آبشارهای ایران» نوشته مجید اسکندری را از دست ندهید. در این کتاب به کل مفصل نویسنده به معرفی سیصد و سی آبشار چشم نواز در ایران پرداخته است. از این حیث این کتاب می تواند شایسته توجهات بیشتری نیز باشد. ، با توجه استانی که در آن واقع شده اند بنابر ترتیب حروف الفبا به صورت مصور و با بیان چگونگی دسترسی و میزان دشواری مسیر دستیابی به آن ها معرفی شده و در حالت کلی لیستی از اسامی بیش از 750 آبشار کشورمان در اختیار گذاشته شده است. مولف با استفاده از نمایه های مختلف آدرس آبشار، فصلی یا غیر فصلی بودن آن، موقعیت جغرافیایی و اطلاعات دیگری که ذکر آن ها ضرورت داشته را بیان نموده است. این کتاب توسط نشر ایران شناسی منتشر شده است و شما می توانید به صورت آنلاین از طریق وبسایت ایرانکتاب آنرا تهیه نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

مشخصات کتاب آبشارهای ایران:

نشر ایران شناسی

نویسنده:مجید اسکندری

قطع پالتویی

جلد شومیز

420 صفحه

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب منابع طبیعی بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب آنلاین به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید آبشارهای ایران:

خرید کتاب عمومی از جمله آبشارهای ایران با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.