خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / در برابر استبداد

در برابر استبداد


کد محصول: ۱۲۲۳۸۱

قیمت: ۱۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786007289334
  • تیموتی اسنایدر
  • نشر گمان

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب در برابر استبداد:

"در اثر بازتابنده‌ی تاریخ و فلسفه‌ به قلم تیموتی اسنایدر، "استبداد: بیست درس از قرن بیستم" که برای نخستین بار در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، نویسنده ما را با یک برگِ تاریخی چشم‌نواز همراه می‌سازد. در مورخ نهم نوامبر، جمع کثیری از شهروندان آمریکایی با واقعیتی غیرمنتظره و دور از ذهن مواجه گردیدند: انتخاب غیرمترقبه دونالد ترامپ به سمت ریاست جمهوری. این پیروزی که در تضاد با تمام پیش‌بینی‌ها صورت گرفت، یکی از بحث‌برانگیزترین کاندیداهای ریاست جمهوری را به قله‌ی قدرت نشاند. اسنایدر با طرح بیست درس گرفته شده از تیره‌ترین دوران‌های قرن گذشته، به خواننده‌اش اطمینان می‌دهد که هنوز هم در قرن بیست‌ویکم نور امیدی می‌تابد. او معتقد است که با پذیرش و به‌کارگیری درس‌هایی از اشتباهاتی که سرانجام به برآمدن حکومت‌های فاشیستی، نازی و کمونیستی انجامید، می‌توان آینده‌ای متفاوت و بهتر برای بشریت رقم زد."

درباره نویسنده این کتاب، تیموتی اسنایدر:

زاده 18ام مرداد 1348، تیموتی دیوید اسنایدر در قلب جنوب غربی ایالت اوهایو نفس اول را کشید. این محقق و مولف اهل ایالات متحده، تعلیمات خود را در زمینه های تاریخ و سیاست از دانشگاه براون دریافت نمود و پس از آن، در سال 1997 موفق به احراز درجه دکتری در حوزه تاریخ معاصر از موسسه آکسفورد شد. اسنایدر که اکنون به عنوان استاد تاریخ در دانشگاه ییل سابقه دارد، همزمان یکی از اعضای دائمی انستیتوی مطالعات انسانی در وین به شمار می‌رود و نقشی فعال در شورای روابط خارجی آمریکا ایفا می‌کند.

مشخصات کتاب در برابر استبداد:

نویسنده: تیموتی اسنایدر

مترجم: بابک واحدی

ناشر: گمان

قطع: پالتویی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 120

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب در برابر استبداد:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب در برابر استبداد با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.