خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / تجربه هنروزندگی2(بخشودن)

تجربه هنروزندگی۲(بخشودن)



قیمت: ۳۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786009160655
  • ایوگارارد و دیوید مک ناتون

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب بخشودن:

"فن بخشش" یا "مهارت زیستن" اثری جدید است از قلم "دیوید مک ناتون" و "ایو گارارد" که به روشی تازه به موضوع بخشودگی می پردازد. در دنیای معاصر، موضوع "بخشودن" همه جا حضور دارد و از سوی رسانه ها به میزان زیادی مورد بحث قرار می گیرد. ما از هر سو با کتابهای رشد فردی و برنامه های تلویزیونی محاصره شده ایم که همگی یک نکته را تبلیغ می کنند: بخشیدن برای هر انسانی مفید است و همیشه انتخابی صحیح به شمار می رود. با این حال، کسانی که آسیب های جدی از دیگران دیده اند ممکن است احساس کنند که این تبلیغات فریبنده هستند و تلاش می کنند تا فرایند بخشیدن را ساده تر از آنچه هست نشان دهند. بخشیدن ممکن است همیشه به شیرینی که گفته می شود نباشد، بخصوص زمانی که خطایی بسیار سنگین واقع شده باشد یا مرتکب خطا هیچ پشیمانی از عمل خود نشان ندهد.

"دیوید مک ناتون" و "ایو گارارد" در کتاب خود عنوان می کنند که بحث های موجود در خصوص بخشودن ناقص هستند، زیرا به درک روشنی از معنای واقعی "بخشودن" نپرداخته اند. آنها معتقدند که فرآیند بخشش اغلب بسیار دشوارتر، پیچیده تر و سردرگم کننده تر از آن است که اغلب تصور می شود. با این وجود، آنها بیان می دارند که درک عمیق از "بخشودن" ما را قادر می سازد تا از نسخه های سطحی و بی ارزش آن دوری کنیم و همچنین متوجه شویم چرا "بخشودن" حتی در شرایطی که فرد خاطی ابراز پشیمانی نکرده، همچنان امری مثبت و ستودنی است.

مشخصات کتاب بخشودن:

نویسنده: ایو گاراد ، دیوید مک ناتون

مترجم: خشایار دیهیمی

ناشر: گمان

قطع: پالتویی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 204

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب بخشودن:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب بخشودن با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.