خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب علمی و تکنولوژی / شناخت گیاهان دارویی و معطر ایران

شناخت گیاهان دارویی و معطر ایران



قیمت: ۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786001050312
  • ولی‌الله مظفریان
  • نشر فرهنگ معاصر

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب شناخت گیاهان دارویی و معطر ایران:

"گیاهان دارویی و معطّر ایران" اثری است که توسط دکتر "ولی الله مظفریان" تهیه، ترجمه و نگارش شده است. این کتاب توسط یکی از بزرگترین اساتید گیاه شناسی ایران تالیف شده است، با هدف ارائه منبعی دقیق و حاوی اطلاعات صحیح در مورد گیاهان دارویی و معطّر ایران. این اثر شامل اطلاعات ارزشمندی از گیاهان شناسی کشور است، که به همراه تصاویر واضح و رنگی ارائه شده اند. این مجموعه شامل گیاهان دارویی حقیقی و همچنین گیاهانی است که بخاطر شکل و عطرشان مورد استفاده ی درمانی قرار گرفته اند اما فاقد اثر دارویی هستند.

همچنین، این کتاب شامل توضیحات گسترده ای در مورد متن اصلی و شیوه ی استفاده از آن است و بیش از هزار و سیصد صفحه اطلاعات درباره ی قریب به هشتصد و پنجاه گونه گیاه دارویی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد. این اطلاعات شامل مشخصات، ویژگی ها، محل اصلی رشد و تصاویر این گیاهان است و تصاویر آنها، عکس هایی از گیاهان دارویی واقعی و اصلی هستند که توسط دکتر "ولی الله مظفریان" جمع آوری شده اند.

"گیاهان دارویی و معطّر ایران" نتیجه ی تلاش و پژوهش های متقن و تجربه ی سی و پنج ساله ی مولف است و یک منبع کم نظیر از گیاهان کاشتنی، خود رو، دارویی و غیره را ارائه می دهد.

مشخصات کتاب شناخت گیاهان دارویی و معطر ایران:

نویسنده: ولی الله مظفریان

ناشر: فرهنگ معاصر

قطع: وزیری

نوع جلد: گالینگور

تعداد صفحه: 1444

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب شناخت گیاهان دارویی و معطر ایران:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب شناخت گیاهان دارویی و معطر ایران با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.