خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / من جوکم 4 (حتی توی تلویزیون)

من جوکم ۴ (حتی توی تلویزیون)



قیمت: ۱۸۹,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786004621090

توضیحات

خرید آنلاین کتاب من حتی توی تلویزیون هم جوکم:

در یکی از برنامه های تلویزیونی، جیمی گریم، پسری که توانایی راه رفتن را از دست داده بود، به عنوان برنده یک مسابقه کمدین شناخته شد. او میلیون دلار و حق پخش برنامه تلویزیونی خود را به دست آورد. اما وقتی از او خواسته شد تا اوراق تایید برنامه خود را امضا کند، او دچار تردید شد. با وجود اعتماد از دست رفته، جیمی باید نشان دهد که هنوز هم می تواند با اعتماد به نفس اجرایی بی نظیر داشته باشد.

جیمی، با وجود مشکلاتی که تا به اینجا با آنها روبرو شده، همچنان شخصیت پرانرژی و شوخ طبعی دارد. او نشاط و شوخی طبعی خود را با دیگران به اشتراک می گذارد، حتی در برابر موقعیت های دشوار. نویسنده در این کتاب به موضوع زورگویی اشاره کرده و نشان داده که این نوع از رفتارها باید متوقف شوند تا هیچ کودکی دیگر به دلیل معلولیتش مورد تمسخر قرار نگیرد.

درباره نویسنده این کتاب، کریس گرابنستاین و جیمز پترسون:

کریس گرابنستاین، متولد 2 سپتامبر 1955، یک نویسنده آمریکایی است که اولین اثر خود را در سال 2005 منتشر کرد. از آن زمان تاکنون، او به نوشتن رمان های متعددی برای بزرگسالان و کودکان پرداخته است. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه تنسی در رشته ارتباطات و اطلاعات در سال 1977، گرابنستاین با بازخوردهای مثبتی از منتقدان مواجه شد و اثر اول خود را به نام خودشناسی کتاب بر روی این دسته از افراد منتشر کرد. نقدهای مثبت توسط بخش تحلیل کتاب پایگاه خبری نیویورک تایمز نشان از استقبال عمومی از آثار او دارد. همچنین، رمان فرار از کتابخانه ی آقای لمونچلو، در فهرست پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز قرار دارد که نشان از موفقیت او در نوشتن کتب برای کودکان است.

جیمز برندن پاترسون، متولد 22 مارس 1947، یک نویسنده آمریکایی است که در شهر نیویورک به دنیا آمده و بزرگ شده است. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، مدرک کارشناسی خود را در زبان انگلیسی از کالج منهتن دریافت کرد و سپس موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد با نمره عالی در دانشگاه وندربیلت شد. پس از بازنشستگی از حرفه بازاریابی و تبلیغات در سال 1996، تمام وقت خود را به نوشتن اختصاص داد. جیمز پاترسون و همسرش، سوزان، در شهر پام بیچ فلوریدا زندگی می کنند و یک پسر به نام جک دارند.

مشخصات کتاب من حتی توی تلویزیون هم جوکم:

نویسنده: کریس گرابنستاین و جیمز پترسون

مترجم: زهرا غفاری

 ناشر: پرتقال

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 317

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب من حتی توی تلویزیون هم جوکم:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب من حتی توی تلویزیون هم جوکم با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.