خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب داستان خارجی / مجموعه هری پاتر - 8 جلدی با جعبه

مجموعه هری پاتر - ۸ جلدی با جعبه



قیمت: ۴,۴۴۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789651431968
  • ج. ک. رولینگ
  • نشر تندیس

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی مجموعه هری پاتر - 13 جلدی با جعبه:

مجموعه هری پاتر - 13 جلدی با جعبه که هشتمین عنوان از مجموعه هری پاتر است به قلم جان تیفانی و جک ثورن تحت نظر رولینگ و مورد تائید این نویسنده، در قالب یک نمایشنامه منتشر شده و یکی از دلایل عمده رونق فروش و خوانش این کتاب را، می‌توان ارائه آن در قالب یک نمایشنامه دانست.

درباره مجموعه هری پاتر - 13 جلدی با جعبه:

هری پاتر در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد. این مجموعه رمان فانتزی که برای اولین بار در سال 1997 جلد اول آن در انگلستان منتشر شد، تاکنون با فروش میلیونی علاوه بر این که یکی از مشهور ترین کتاب های داستانی برای نوجوانان و جوانان به حساب می آید، رکوردهای بسیاری نیز به دست آورده است. جی کی رولینک خالق این مجموعه بسیاری از جوایز معتبر در زمینه کتاب های کودک و نوجوانان را به دست آورده است

برشی از مجموعه هری پاتر - 13 جلدی با جعبه:

همه چیز از خیابان ساکت Privet Key شروع شد. البته سکوت این خیابان زیاد دوام نخواهد آورد. وقتی که هاگرید با آن موتورش کودکی خرد سال را نزد دامبلدور می آورد، او می داند مدت زیادی طول نمی کشد که این کودک به یکی از معروف ترین جادوگران و بهترین شاگردهای مدرسه هاگوارتز تبدیل می شود. حادثه تلخی که برای پدر و مارد هری اتفاق افتاده است عامل اصلی کینه ای عمیق در برابر جادوگر بد ذات یعنی ولدمورت خواهد شد و قدرت جادوگر خبیث را تهدید خواهد کرد. اما فعلا لازم است که هری یک ساله به دور از هیاهو و در محله ای آرام بزرگ شود تا وقت آن لحظه برسد که او به جایگاه اصلی خود راه پیدا کند.

مشخصات مجموعه هری پاتر - 13 جلدی با جعبه:

نویسنده:ج. ک. رولینگ

انتشارات:تندیس

موضوع:داستانهای انگلیسی

قطع:رقعی 

نوع جلد:شومیز

قیمت و خرید مجموعه هری پاتر - 13 جلدی با جعبه:

خرید آنلاین مجموعه هری پاتر - 13 جلدی با جعبه با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.