خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب علمی و تکنولوژی / جهان پساکرونا

جهان پساکرونا



قیمت: ۲۲,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786227291124
  • علی‌اکبر عبدالرشیدی
  • نشر گویا

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب جهان پساکرونا:

اخبار کرونا (کوید-19) در قرن بیست و یکم، نشان داد که انسان ها از آنچه که فکر می‌کردند، عقب‌تر هستند. به عبارت یورگن هابرماس، این برجسته‌ها و فیلسوف معاصر، "این بار انسان بر آن شد تا به عمق نادانی خود آگاه شود". حالا با ادامه بحران کرونا (کوید-19)، اندیشمندان می‌توانند بهتر شرایط را درک کنند و آینده را بهتر تحلیل کنند. اما برخی از متفکران در دوران بحران کرونا (کوید-19)، از ژانویه تا آوریل 2020، تحت تاثیر این بحران، نگرانی‌ها و اندوه‌هایی را بیان کردند. این نشان‌دهنده ترس، وحشت و نگرانی عمیق ناشی از شوک کرونا (کوید-19) است. اظهارنظرهای این متفکران در دوران آرامش بعد از بحران، کمتر خواهد بود و بیشتر به طور دقیق و پخته‌تر بیان خواهد شد. این نوشته‌ها ما را با حال و هوای آن چند ماه مهم‌تر درگیر می‌کند و نشان می‌دهد چگونه انسان‌ها به بحران واکنش نشان دادند. این نوشته‌ها شبیه به هذیان زندانی در دوران حبس هستند، زندانی که نمی‌داند چه سرنوشتی برایش خواهد داشت و فقط می‌داند که چگونه به زندان رفته است و آرزوی آزادی دارد.

مشخصات کتاب جهان پساکرونا:

نویسنده: علی اکبر عبدالرشیدی

ناشر: گویا

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 135

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب جهان پساکرونا:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب جهان پساکرونا با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.