خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب علمی و تکنولوژی / پاسخ های کوتاه به پرسش های بزرگ

پاسخ های کوتاه به پرسش های بزرگ



قیمت: ۱۲۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786004900942
  • استیون هاکینگ
  • نشر نو

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب پاسخ های کوتاه به پرسش های بزرگ:

"پاسخ های کوتاه به پرسش های بزرگ" نام کتابی است که توسط استیون هاوکینگ نوشته شده و در سال 2018 منتشر شد. او در این کتاب به برخی از اسرار عظیم کائنات پرده برداشته و اهمیت علم در حل مشکلات زمین را تاکید کرده است. در حال حاضر با چالش های بزرگی مواجه هستیم، اما هاوکینگ در این کتاب به مسائل مهمی مانند بقای انسان ها، ایجاد کلونی های فضایی و نحوه ی شکل گیری جهان پرداخته است. این کتاب، آخرین اثر اوست و نشان دهنده ی عمق دانش و تفکر اوست.

درباره نویسنده این کتاب، استیون هاوکینگ:

استیون هاوکینگ، فیزیکدان نظری و نویسنده بریتانیایی، در ۱۴ مارس ۲۰۱۸ در سن ۷۶ سالگی درگذشت. او از همان کودکی به علم ریاضیات علاقه داشت و در مدرسه به عنوان دانش آموزی خودسر شناخته می‌شد. هاوکینگ مبتلا به بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک بود و از هر گونه حرکت ناتوان بود. او عضو جامعه ی سلطنتی هنر و عضو ثابت جامعه ی اسقفان دانشمند بود و در سال ۲۰۰۹ مدال آزادی ریاست جمهوری آمریکا را گرفت.

مشخصات کتاب پاسخ های کوتاه به پرسش های بزرگ:

نویسنده: استیون هاوکینگ

مترجم: مزدا موحد

ناشر: قرهنگ نشر نو

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 189

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب پاسخ های کوتاه به پرسش های بزرگ:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب پاسخ های کوتاه به پرسش های بزرگ با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.