خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / ماژیک / بیک ماژیک کید ویزا 18رنگ

بیک ماژیک کید ویزا ۱۸رنگ


کد محصول: ۹۸۵۳۴

قیمت: ۳۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات ماژیک 18 رنگ بیک سری Kids مدل Visa:

اکثر افراد، تجربه‌‌ی استفاده از ماژیک را دارند. ماژیک نوعی قلم است که دارای منبع جوهر سرخود بوده و نوک آن از الیاف فشرده نظیر نمد ساخته می‌شود. ماژیک‌ها در انواع مختلفی طبقه‌بندی شده و برای کاربرد‌های گوناگون طراحی می‌شوند. در یک طبقه‌بندی کلی، آن‌ها را می‌توان بر حسب کاربردهای متنوعشان به ماژیک‌های شاخص‌گذاری یا هایلایت کردن متن، کاربرد موقت، ماژیک‌های امنیتی و ماژیک‌های مخصوص انتخابات تقسیم‌بندی کرد. علاوه‌بر این موارد، ماژیک برای رنگ‌آمیزی و طراحی نیز به‌ کار گرفته می‌شود. شرکت شناخته‌شده‌ی «بیک» (BIC) در زمینه‌ی تولید محصولات متنوع لوازم‌التحریر فعالیت می‌کند و مدل‌های مختلف ماژیک را برای کاربرد‌های مختلف و با کیفیت بالا عرضه می‌کند. شرکت «بیک» در شهر کلیشی فرانسه واقع شده و در سال 1945 میلادی، توسط مارسل بیک پایه‌گذاری شد. ماژیک رنگ‌آمیزی «سری کیدز مدل ویزا - بسته‌ی 18 رنگ» برای استفاده در زمینه‌ی رنگ‌آمیزی و طراحی، از سوی این شرکت عرضه شده است. یکی از مواردی که زمینه را برای رشد و نمو خلاقیت کودکان فراهم می‌آورد، نقاشی است. یک ماژیک مناسب و با بسته‌بندی زیبا می‌تواند کودکان را به نقاشی و رنگ‌آمیزی تشویق کند. این مدل ماژیک با قابلیت‌های فنی مناسب برای استفاده‌ی کودکان جهت رنگ‌آمیزی ثمربخش خواهد بود. از طرف دیگر، هنرمندان نیز می‌توانند با بهره‌گیری از این ماژیک‌ها در طراحی، آثار زیبایی را خلق کنند. نوک این ماژیک از الیاف پلی‌استر ساخته شده و قطر نوشتاری آن 0.9 میلی‌متر است. جوهر به‌کاررفته در این مدل ماژیک را به‌راحتی می‌توان با آب و صابون از روی اکثر لباس‌ها پاک کرد. این محصول فاقد هرگونه مواد سمی است. گفتنی است که این ماژیک‌ها بدون درپوش محافظ تا 3 ماه خشک نمی‌شوند.

 

یکی از بهترین سرگرمی‌ها برای کودکان نقاشی کردن است. ماژیک بهترین و راحت‌ترین ابزاری است که کودکان دوسن دارند برای نقاشی از آن استفاده کنند. ماژیک رنگ‌آمیزی 18 رنگ«بیک» سری (Kids) مدل (Vista) یک انتخاب مناسب برای کودکان است؛ چون هم جوهری غیرسمی دارد و اگر لباسشان لک شد به راحتی با یک شست‌و‌شو تمیز خواهد شد. با خرید ماژیک 18 رنگ بیک سری Kids مدل Vista دنیایی از شادی و رنگ‌ها را به کودکتان تقدیم کنید.

 

مشخصات ماژیک 18 رنگ بیک سری Kids مدل visa:

قابلیت شستشو: دارد

قابلیت شارژمجدد: خیر

جنس نوک: فیبر

نوع نوک: گرد

کشور سازنده: فرانسه

قطر نوشتاری: 0.9 میلی‌متر

وزن: 86 گرم

 

درباره برند بیک:

بیک شرکتی است فرانسوی که در سال ۱۹۴۵ توسط مارسل بیک پایه‌گذاری شده‌است. شهرت این برند به خاطر تولید محصولات یکبارمصرف از قبیل فندک، آهنربا، خودکار و ریش‌تراش است. مشهورترین محصول این شرکت خودکار بیک یا بیک کریستال است که اولین محصول تولید این برند است که بیش از شصت سال از شروع عرضه آن می‌گذرد و همچنان طرفداران خاص خود را دارد.

 

قیمت و خرید ماژیک 18 رنگ بیک سری Kids مدل visa :

خرید آنلاین ماژیک 18 رنگ بیک سری کیدز مدل ویزا با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.