خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / بلشویسم از تئوری تا عمل

بلشویسم از تئوری تا عمل


کد محصول: ۱۱۴۰۱۵

قیمت: ۲۸,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789642248292
  • برتراند راسل
  • نشر علم

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب بلشویسم از تئوری تا عمل:

«بلشویسم از تئوری تا عمل» کتابی نوشته برتراند راسل، فیلسوف، فعال اجتماعی، فعال سیاسی و رهبر جنبش ضدجنگ است. او در این اثر حقایقی درباره بلشویسم روسیه از بدو تولد این گرایش و نقد آن پرداخته است. بلشویسیم یکی از دو شاخه اصلی حزب سوسیال دموکرات کارگری روسیه بود. بلشویک‌ها «به معنای اکثریت» در دومین کنگره حزب در ۱۹۰۳ میلادی به رهبری لنین از دسته منشویک‌ها (اقلیت) جدا شدند و سرانجام حزب کمونیست شوروی را تشکیل دادند.

بخش اول کتاب درباره ویژ‌گی‌ها، رهبران، ضعف‌های فرهنگی و آموزشی بلشویسم، وضعیت صنعت و زندگی روزانه در روسیه بلشویکی و سیاست بین‌المللی روسیه و ویژگی‌های رژیم بلشویکی در این کشور است.در بخش دوم، راسل با نقد عملکرد بلشویک‌ها، راهکار ارائه می‌دهد. در کشاکش بخش دوم، مخاطب تیزبین می‌تواند گرایش راسل به سوسیالیسم را دریابد. او سرمایه‌داری را در این کتاب به‌شکل ظریفی به نقد کشیده است.

مشخصات کتاب بلشویسم از تئوری تا عمل:

نشر علم

نویسنده:برتراند راسل

مترجم امیر سلطان زاده

قطع رقعی

جلد شومیز

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب آنلاین به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب بلشویسم از تئوری تا عمل:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب بلشویسم از تئوری تا عمل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.