خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / فسیلهای اسرارآمیز(علوم ترسناک)

فسیلهای اسرارآمیز(علوم ترسناک)



قیمت: ۶۷,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789643491765

توضیحات

معرفی کتاب علوم ترسناک (فسیل های اسرار آمیز):

درس‌های زیست‌شناسی ممکن است یکم گیج‌کننده باشد. چرا که باید نام‌های علمی پیچیده زیادی را به خاطر بسپارید، همچنین باید با موجودات شگفت‌انگیزی سر و کار داشته باشید. اما یک راه بهتر برای یادگیری زیست‌شناسی وجود دارد، شرط آن این است که معلمان این روش را قبول کنند. بهتر است معلمان از توضیحات خشک و کسل‌کننده دوری کنند و درس‌ها را به شکل داستانی جذاب برای دانش‌آموزان تدریس کنند. به عنوان مثال، به جای اینکه با جمله‌ای مانند "امروز قصد داریم دربارهٔ واکنش‌های شیمیایی در کلروپلاست‌ها صحبت کنیم" شروع کنیم که ممکن است کلاس را خسته کند، بهتر است از جملات جذابی مانند "روزی، روزگاری..." استفاده کنیم. این روش باعث می‌شود دانش‌آموزان بهتر و با انگیزه‌تری درس بگیرند. داستان‌ها همیشه مورد علاقه همه هستند، بنابراین همهٔ افراد در کلاس با انگیزه‌ای بیشتر به درس گوش می‌دهند. کتاب "فسیل های اسرارآمیز" نیز می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند.

درباره نویسنده این کتاب، فیل گیتز:

دکتر فیل گیتس در دانشگاه دورهام بریتانیا به مباحث زیست شناسی می پردازد و به طور منظم مقالاتی برای برنامه Wildlife شبکه بی بی سی می نویسد. از کتب دیگر او می توان به کتاب هایی برای کودکان درباره تاریخ طبیعی اشاره کرد، همچون بیگانگان به دنیا آمده اند، عالم شگفتی گیاهان و 365 روز با کشف های طبیعت.

مشخصات کتاب علوم ترسناک (فسیل های اسرار آمیز):

نویسنده: فیل گیتز

مترجم: گیتا حجتی

ناشر: پیدایش

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 160

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب علوم ترسناک (فسیل های اسرار آمیز):

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب علوم ترسناک (فسیل های اسرار آمیز) با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.