خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / مارکس و مارکسیسم

مارکس و مارکسیسم



قیمت: ۸۲,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789646233256
  • چارلز رایت میلز
  • خجسته

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب مارکس و مارکسیسم:

این اثر یک پله ورودی به آشیانه‌ی متنوع مارکسیسم محسوب می‌شود و با نیت روشنگری برای آن دسته از افرادی قلم زده شده که با فلسفه‌های مارکسیستی ناآشنا هستند و ادعای دانشی در این زمینه ندارند. علاوه بر این، کتاب حاضر، سرمایه‌ای دانشی برای کسانی است که مارکسیسم را از زاویه‌ای دیگر می‌بینند؛ آنانی که تصور می‌کنند کمونیست‌ها انحصاری بر تفکر مارکسیستی داشته‌اند و این مکتب دیگر نمی‌تواند متعلق به دیگران باشد. برای کسانی نیز که در دام تصورات اشتباه افتاده‌اند و فکر می‌کنند که مارکسیسم تنها یک ایدئولوژی زوال‌یافته است، این کتاب می‌تواند چراغ راه باشد. و نهایتاً، برای افرادی که از دنیای پیچیده‌ی سیاست و فلسفه‌ی سیاسی دلزده شده و به دنیای خصوصی خود پناه برده‌اند یا هیچگاه گامی به بیرون از آن نگذاشته‌اند، این کتاب می‌تواند بستری برای بازگشت به جامعه و پذیرش نقش‌های مدنی‌شان باشد. اگر این کتاب حتی موفق به حرکت دادن آنها به سمت مشارکت فعالانه در جامعه شود، آنگاه به مقصود خود دست یافته است.

درباره نویسنده این کتاب، سی رایت میلز:

چارلز رایت میلز جامعه‌شناس و استاد دانشگاه کلمبیا بود که از ۱۹۴۶ تا ۱۹۶۲ فعالیت داشت. او برای نوشته‌های علمی و کتاب‌هایی مانند "نخبگان قدرت" شناخته می‌شود که در آن به بررسی اتحاد طبقاتی نخبگان سیاسی، نظامی، و اقتصادی آمریکا پرداخته است. میلز که از اندیشه‌های تورستاین وبلن تاثیر گرفته بود، به عنوان یک منتقد رادیکال جامعه شناخته می‌شد و معتقد بود که دموکراسی در آمریکا توسط یک نخبگان سه‌گانه تضعیف می‌شود.

مشخصات کتاب مارکس و مارکسیسم:

نویسنده: سی رایت میلز

مترجم: محمد رفیعی مهرآبادی

ناشر: خجسته

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 269

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب مارکس و مارکسیسم:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب مارکس و مارکسیسم با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.