خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب روانشناسی و موفقیت / بخواهید تا به شما داده شود

بخواهید تا به شما داده شود



قیمت: ۱۹۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786007061879
  • استروجری هیکس
  • ترانه

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب بخواهید تا به شما داده شود:

کتاب بخواهید تا به شما داده شود نوشته‌ی استر هیکس و جری هیکس، به شما می‌آموزد که چگونه با قدرت و آرامش درونی خود ارتباط برقرار کنید تا زندگی بهتری داشته باشید؛ قدرتی که با جهان کائنات در یک راستا قرار دارد. پس هر آنچه که درخواست کنید، به دست خواهید آورد تنها کافیست که آموزه‌های این کتاب را به خوبی یاد بگیرید و آن را در زندگی خود عملی کنید.

توضیحات راجع به کتاب بخواهید تا به شما داده شود:

 کتاب بخواهید تا به شما داده شود در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی موفقیت قرار دارد و  مناسب گروه سنی بزرگ‌سال است. نویسندگان در این کتاب راهکارهایی را می‌آموزند تا مخاطب بداند باید چه کند تا خواسته‌های او برآورده شود. در مرحله اول نویسندگان  احساس مخاطب را به عنوان کلیدی‌ترین و مهم‌ترین عامل شناسایی می‌کنند و از مخاطب می‌خواهند که حواس خود را جلب آن کند که بداند در هر لحظه چه وضعیتی دارد. در حقیقت آنچه استر و جری هیکس تلاش می‌کنند که بگویند این است که همیشه نباید همه چیز در وضعیت مطلوب ما باشد تا احساس خوشایندی داشته باشیم. کتاب حاضر دارای دو بخش با عناوین «مسائلی که ما از آن‌ها آگاهیم، چیزهایی که شاید فراموش کرده باشید و مهم است که یادتان آوریم» و بخش دوم «فرآیندهایی که کمک می‌کنند چیزی را که حالا به یاد آورده‌اید، به دست بیاورید». در بخش اول نویسندگان در بستر مطالبی 22گانه تاثیر احساس و مدیریت احساس را بررسی می‌کنند و وارد جزییاتی می‌شوند که در نهایت به خواننده می‌گوید در هر بازه زمانی احساسی باید چطور عمل کنند. در بخش دوم هم نویسندگان از فرآیندی که باعث تولید ارتعاش و تفاوت در زندگی می‌شوند صحبت می‌کنند. اگر می‌خواهید بدانید چطور می‌توان با قانون جذب به هر آنچه می‌خواهید برسید این کتاب برای شماست.

برشی از کتاب بخواهید تا به شما داده شود:

 یادآوری کنیم که شما خالق تجربیات خودتون هستین. هم اکنون قدرت بزرگی درونتون پنهون شده.
- یادتون باشه در جهانی زندگی می‌کنین که همه چیز انرژی و ارتعاشه و قانون جذب قانونی انکارناپذیره.
- به خاطر داشته باشین چیزی نیست که نتونین بهش برسین، فعالیتی نیست که نتونین انجام بدین و یا کسی نیست که نتونین مثل اون بشین.
- شما هیچ‌وقت نمی‌تونین نیرویی خلاف جریان سعادت رو وارد زندگیتون کنین، زیرا چیزی جز نیروی عشق و سعادت در این جهان جاری نیست.
- یادتون باشه اگه توقع چیزی رو نداشته باشین اونو به دست نمیارین. هنگامی که باور دارین آرزوتون دیر یا زود محقق میشه.

ما را آبراهام می‌نامند و از بُعد غیرفیزیکی با شما حرف می‌زنیم. البته این را باید بدانید که شما هم از بُعد غیرفیزیکی آمده‌اید؛ پس ما فرق زیادی با هم نداریم. دنیای فیزیکی شما تصویری از بُعد غیرفیزیکی ست. درواقع، شما و دنیای فیزیکی‌تان امتداد و دنباله‌ی منبع انرژی غیرفیزیکی هستید.

در این قلمرو غیرفیزیکی ما از کلمات استفاده نمی‌کنیم؛ چون به زبان احتیاج نداریم. ما زبانی برای حرف زدن و گوشی برای شنیدن هم نداریم؛ هرچند به صورت کامل با دیگران ارتباط برقرار می‌کنیم. زبان غیرفیزیکی مان، ارتعاش است و جوامع یا خانواده‌های غیرفیزیکی مان، به شکل فکر و نیت هستند. در واقع، ما با ساطع کردن ارتعاش، تجلی پیدا می‌کنیم و با کسانی که شبیه ما هستند، یکی می‌شویم.

آبراهام خانواده‌ای از موجودات غیرفیزیکی ست که توسط نیت قدرتمندمان به صورت طبیعی گردهم آورده شده‌اند تا به شما، یعنی امتدادها و دنباله‌های فیزیکی‌مان، قوانین جهانی که همه‌چیز را اداره می‌کند، یادآور شود. قصدمان این است به شما یادآوری کنیم امتداد منبع انرژی‌ای هستید که خوشبخت و دوست‌داشتنی‌تان می‌کند؛ و این‌که به این واقعیت زمانی مکانی فیزیکی آمده‌اید تا شادمانه زندگی کنید.

همه‌ی کسانی که به صورت فیزیکی هستند، همزادهای غیرفیزیکی دارند. استثنایی در کار نیست. همه‌ی کسانی که به صورت فیزیکی هستند، به دورنمای وسیع‌تری دسترسی دارند که غیرفیزیکی ست. ولی اغلب موجودات فیزیکی از طرف ماهیت فیزیکی سیاره‌تان منحرف می‌شوند. چون الگوهای قدرتمندی از مقاومت به وجود آورده‌اید که مانع از ارتباط سالم با منابع انرژی‌تان می‌شود. قصد ما کمک به آن‌هایی ست که خواهان بازیافتن این ارتباط هستند.

هرچند همه‌ی انسان‌های فیزیکی به ارتباط سالم غیرفیزیکی دسترسی دارند؛ ولی اغلب شان به آن آگاه نیستند و اغلب حتی وقتی شما مطلع هستید که این موضوع، امکان‌پذیر است، به فکرهایی خو پیدا کرده‌اید که در برابر توانایی‌تان برای ارتباط آگاهانه، مقاومت می‌کنند.

به هر حال در موارد خاص، یک کانال ارتباطی سالم و واضح باز می‌شود و ما می‌توانیم درک مان را به صورت ارتعاش به کسانی که آن را به وضوح دریافت و ترجمه می‌کنند، انتقال دهیم؛ و این اتفاقی ست که از طریق استر می‌افتد. ما دانش‌‎مان را، مرتعشانه، به صورتی ارائه می‌دهیم که شبیه به سیگنال‌های رادیویی ست و استر آن ارتعاشات را می‌گیرد و به کلمات فیزیکی معادل ترجمه می‌کند. در هر صورت، از این طریق و در این زمان، واژگان فیزیکی کافی برای انتقال رضایت و لذتمان از این توانایی دادنِ دانشمان به شما وجود ندارد.

مشخصات کلی کتاب بخواهید تا به شما داده شود:

نویسسنده:استروجری هیکس

انتشارات:ترانه

قطع:رقعی 

نوع جلد:شومیز

تعداد صفحه:360

موضوع:روانشناسی موفقیت

قیمت و خرید کتاب بخواهید تا به شما داده شود:

خرید آنلاین کتاب بخواهید تا به شما داده شود با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.