خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / انواع پاستل حرفه ای / کوه نور پاستل گچی 12 مشکی

کوه نور پاستل گچی ۱۲ مشکی



قیمت: ۳۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

:معرفی و توضیحات پاستل گچی مشکی کوه نور

پاستل گچی تک رنگ کوه نور یکی از بهترین محصولاتی است که توسط برند کوه نور در جمهوری چک تولید می­شود، کوه نور یکی از تولیدکنندگان موفق کشور چک است که برای ساخت ملزومات هنری خود از مواد اولیه درجه یک استفاده می­کند. به همین دلیل، پاستل گچی این برند در میان هنرمندان و هنرجویان بسیار پر طرفدار است. پاستل گچی کوه نور دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است و هر فرد می­تواند متناسب با نیاز خود رنگ­های متنوع پاستل گچی این برند را به صورت تکی خریداری کند. قطر هر پاستل حدود یک سانتی­متر و سطح مقطع گرد است که به آسانی میان انگشتان جای می­گیرد.

خرید پاستل گچی تک رنگ کوه نور به دلیل کیفیت بی­نظیر و کارایی بالا برای کسانی که به صورت حرفه­ای در زمینه نقاشی و رنگ آمیزی با پاستل فعالیت می­کنند، مناسب است. پاستل­های برند کوه نور از استحکام بالایی برخوردار هستند و به همین جهت، کار کردن با آن­ها بسیار آسان است. همچنین این ویژگی موجب شده است تا نتیجه کار از دوام بالایی برخوردار باشد و به آسانی کمرنگ نشود.

برای اینکه بتوانید نتیجه کار بهتری از پاستل گچی را مشاهده کنید، بهتر است بعد از کشیدن و رنگ آمیزی طرح مورد نظر خود از فیکساتور استفاده کنید تا میزان ماندگاری آن افزایش پیدا کند. پاستل گچی برند کوه نور علاوه بر طیف وسیعی از رنگ از پیگمنت رنگی بالایی برخوردار است. این محصول علاوه بر هنرمندان و هنرجویان بزرگسال برای کسانی که در سنین کم به رشته­ های هنری علاقمند هستند، مناسب است؛ زیرا از مواد غیر سمی تهیه شده است و باعث آسیب به محیط زیست نخواهد شد.

 

مشخصات پاستل گچی مشکی کوه نور:

ضد آب

مقاوم در برابر شکستن

فاقد مواد شیمیایی

ساخت جمهوری چک

 

قیمت و خرید پاستل گچی مشکی کوه نور:

خرید پاستل گچی مشکی کوه نور با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.