خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب روانشناسی و موفقیت / چشم دل بگشا

چشم دل بگشا



قیمت: ۷۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789643280796
  • کاترین پاندر
  • نشر پیکان

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب چشم دل بگشا:

کاترین پاندر، معلم معنوی و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی، در کتاب چشم دل بگشا آمیزه‌ی شگفت‌انگیزی از اصول روانشناختی و بصیرت‌های باطنی را در اختیار شما خواهد گذاشت؛ آمیزه‌ای که به راستی قابلیت دگرگون کردن زندگی‌ هر مخاطب مشتاقی را خواهد داشت.

درباره کتاب چشم دل بگشا:

بازار کتاب مملو از آثار روانشناسی ِ مثبت‌اندیش است؛ کتاب‌هایی که اگرچه در میانشان عناوینی سودمند و مفید نیز وجود دارد، کم و بیش تمامشان بر مبنای ایده‌هایی یکسان و کلیشه‌ای نوشته شده‌اند. نویسندگان اینگونه کتاب‌ها از شما می‌خواهند که دنیا را زیبا ببینید، افکار منفی را از خود دور کنید و احساسات مثبتی چون عشق و محبت را هر چه بیشتر در خود پرورش دهید. اما در این باره که چگونه باید چنین کارهایی را انجام دهید، چیز زیادی به مخاطبین خود نمی‌گویند.

کاترین پاندر (Catherine Ponder) اما به شکل دیگری با شما وارد گفتگو می‌شود. او در کتاب چشم دل بگشا (Open your mind to prosperity‬) به جای اینکه صفی طولانی از جملاتِ انگیزشی را پشت سر هم ردیف کند، همچون یک همسفر با شما در مسیر تعالی همراه می‌شود.

موضوع محوری‌ای که پاندر در این اثر مطرح کرده، بحث «توانگری» است. او در فصول ابتدایی کتاب، معنای دقیق این واژه را شرح می‌دهد، و نشان می‌دهد که اصولا هیچ پیشرفتی بدونِ دستیابیِ روح به نیروی توانگری ممکن نیست. در فصول بعد، او راه‌های بروز و تجلیِ توانگری را بررسی می‌کند، و در این کار، علاوه بر دانسته‌ها و آموخته‌هایش، از تجارب شخصی خود و اطرافیانش نیز بهره‌هایی فراوان می‌گیرد.

در یک ارزیابی کلی، باید گفت که کتاب پاندر ارائه‌دهنده‌ی نوعی روانشناسی‌ خدامحور است؛ کاترین پاندر به عنوان یک کشیش و معلم معنوی، تاکید فراوانی بر اهمیت سرشت الهی انسان‌ها دارد، و مطالبی که بیان می‌کند نیز همه بر مبنای همین امر قابل فهم و پذیرفتنی‌اند. عنوان کتاب نیز بر همین بینش معنوی نویسنده دلالت دارد؛ بینشی که اصلی‌ترین عاملِ تمایز او با سایر نویسندگانِ حوزه‌ی موفقیت و خودسازی است.

در نکوداشت کتاب چشم دل بگشا:

- اثری که به شما کمک می‌کند تا ذهن خود را برای شکوفایی هر چه بیشتر آماده کنید. 

کتاب چشم دل بگشا مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای آن دسته از افرادی نوشته شده است که مشتاقانه به دنبال راهی برای خروج از بن‌بست‌های اقتصادی، عاطفی و یا معنوی در زندگی خود هستند.

با کاترین پاندر بیشتر آشنا شویم:

وی کشیش اهل آمریکا و از الهام‌بخش‌ترین نویسندگان در زمینه‌ی موفقیت و معنویت است. ویژگی جذاب آثار کاترین پاندر، خلاقیت او در ترکیب دیدگاه مادی با نگرش غیرمادی می‌باشد. او معتقد است که انسان باید در تمام جوانب زندگی خود از اصول صحیح پیروی کند، و به یک اندازه برای اعتلای جسم و روح خود بکوشد. یکی از آموزه‌های جالب پاندر، توضیحاتش درباره‌ی تاثیر دعا و نیایش بر پیشرفت شغلی است! آثار کاترین پاندر در کشور ایران همواره محبوب و پرخواننده بوده‌اند، و خوشبختانه کتاب‌های زیادی از او به فارسی ترجمه شده است. برخی از این عناوین عبارتند از: «دولت عشق، قانون توانگری، قدرت دعا، چشم دل بگشا.»

در بخشی از کتاب چشم دل بگشا می خوانیم:

از هنگامی که کلاس اول دبستان بودم، به پیکار با فقر برخاستم. در محله‌ای فقیرنشین، در جنوب امریکا زندگی می‌کردیم. بیشتر همشاگردی‌هایم، هیچگاه نه شکمی سیر غذا خورده بودند و نه هرگز لباس کافی داشتند. وقتی مادرم پول غذایم را به من می‌داد، آن را به دیگری می‌بخشیدم. از وقتی فهیمد با این پول چه می‌کنم، غذایم را آماده می‌کرد و به دستم می‌داد. این کار مادرم خیلی خوشحالم می‌کرد. چون همچنان می‌توانستم به پیکارم با فقر ادامه بدهم، و ساندویچ‌هایم را تکه تکه و میان همکلاسی‌هایم قسمت کنم. مادر نمی‌توانست کاری کند که نتوانم غذایم را به دیگران بدهم، اما وقتی شروع کردم به بخشیدن لباس‌هایم، سرانجام با لحنی تند گفت: «ما نمی‌توانیم لباس همه این محله را تأمین کنیم! البته این زمستان به یمن وجود تو این کار را کرده‌ایم. من فقط یک پالتو دیگر برایت می‌خرم. تو هم بهتر است که آن را به کسی نبخشی!»

مشخصات کلی کتاب چشم دل بگشا:

نويسنده :  كاترين پاندر

مترجم :  گيتي خوشدل

انتشارات: پیکان

قطع:رقعی

جلد:شومیز

تعداد صفحات:224 صفحه

موضوع:روانشناسی

قیمت و خرید اینترنتی کتاب چشم دل بگشا:

خرید آنلاین کتاب چشم دل بگشا با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر ایران در کمترین زمان از فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.