خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / هایلایتر / اشنایدر علامت زن نارنجی

اشنایدر علامت زن نارنجی


کد محصول: ۴۱۹۶۳

قیمت: ۵۳,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 4004675015068

توضیحات

معرفی و توضیحات علامت زن اشنایدر مدل job رنگ نارنجی:

طراحی نمد این ماژیک این امکان را به کاربر میدهد که بتواند با دو قطر نوشتاری 1mm و 5mm از آن استفاده کند. جوهر استاندارد این ماژیک درخشندگی فراوانی بر روی کاغذ معمولی، کاغذ کپی و فکس ایجاد میکند. کمپانی شنایدر تضمین داده که جوهر این هایلایتر تا بیش از دو سال تغییر رنگ نخواهد داد. مخزن بسیار بزرگ و تکنولوژی تزریق قطره ای جوهر باعث کم مصرف بودن این جوهر میشود به طوریکه شما میتوانید به یک ماژیک بیش از 15.000 کلمه را هایلایت کنید.

ماژیک علامتگذار اشنایدر مدل job از برند معتبر آلمانی با کیفیتی بسیار بی نظیر با تیجه فوق العاده است. این ماژیک در رنگ هایی پر قدرت و مقاوم در برابر نور ،در 6 رنگ جذاب، سبز، آبی، قرمز، نارنجی، زرد و صورتی طراحی شده است.

بدنه‌ی ماژیک اشنایدر از پلاستیک ساخته شده و در طراحی آن اصول ارگونومی در نظر گرفته شده تا فشاری به دست کاربرد وارد نشود. خطوطی که ماژیک اشنایدر ایجاد می‌کند بین 1 تا 5 میلی‌متر ضخامت دارد. نوک ماژیک تخت و از الیاف نایلون ساخته شده است.

 

ماژیک اشنایدر مدل job به صورت ارگونومی طراحی شده است بنابراین به هنگام  نوشتن به دستان شما فشاری وارد نمی شود. جوهر این ماژیک در برابر نور بسیار مقاوم و درخشان است. مخزن آن به گونه ای ساخته شده است که به دوام بیشتر ماژیک کمک می کند چرا که از مواد پلی پروپلین و ضد تبخیر نیز ساخته شده است. این محصول برای نوشتن بر روی کاغذ های فکس و معمولی بسیار مناسب و کاربردی است. گیره پلاستیکی این ماژیک حمل و جابه جایی آن را آسان تر کرده است

 

مشخصات علامت زن اشنایدر مدل job رنگ نارنجی:

جوهر مناسب برای کاغذ های استاندارد

رنگهای پر قدرت و مقاوم در برابر نور

نوک ماژیک تخت و از الیاف نایلون

مخزن ساخته شده از مواد ضد تبخیر پلی پروپلین برای دوام بیشتر

ساخت آلمان

پهنای خط 5+1 میلی متری

 

قیمت و خرید علامت زن اشنایدر مدل job رنگ نارنجی:

خرید آنلاین علامت زن اشنایدر مدل job نارنجی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود