خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / پاک کن و غلط گیر / استدلر پاک کن pvc free سفید 525-B30

استدلر پاک کن pvc free سفید ۵۲۵-B۳۰



قیمت: ۱۷,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات پاک کن pvc free سفید 525-B30 استدلر :

پاک کن یک کالای مصرفی و پرکاربرد برای قشر وسیعی از افراد است. تفاوتی در سن و سال و مقطع تحصیلی ندارد همین که ابزار نوشتن دستتان مداد باشد ناخودآگاه به یک پاک‌کن نیاز خواهید داشت.

پاک کن استدلر مدل pvc free سفید 525-B30  به دلیل نداشتن هیچ نوع مواد شیمیایی در مواد تشکیل دهنده پاک کن موجب میشود تا این محصول سالهای طولانی مورد استفاده قرار بگیرد و فاسد نشود و همینطور برای کودکان سیف باشد

این پاک کن بدون ایجاد هیچگونه زباله ای مناسب برای نقاشان و طراحان می باشد و همینطور کسانی که عادت به کشیدن دست روی کاغذ بعد از نوشتن یا پاک کردن مطلبی دارند.

استدلر یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده نوشت افزار در آلمان است. نام استدلر از سال 1662 میلادی توسط فردریش استدلر به دلیل ساخت مداد نورنبرگ است. اما شهرت اصلی آن به دلیل شخصی به نام یوهان سباستین استدلر است که در سال 1835 یک کارگاه کوچک ساخت مداد را به یک واحد صنعتی تبدیل کرد. امروزه استدلر 21 شعبه رسمی و 150 نمایندگی در سراسر جهان دارد که بالاترین استانداردها در طراحی، تکنولوژی عملکرد، حفظ محیط زیست و کیفیت برند در سطح جهان دارد. 

 

مشخصات پاک کن pvc free سفید 525-B30 استدلر :

 

برند : استدلر

کشور مبدا محصول : آلمان

نوع کالا : پاک کن

بدون لاتکس و فتالات 

کمترین مقدار براده گذاری

 

قیمت و خرید پاک کن pvc free سفید 525-B30 استدلر :

خرید نوشت افزار از جمله پاک کن pvc free سفید 525-B30 استدلر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.