خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / پاک کن و غلط گیر / استدلر پاک کن رازو پلاست سفید کوچک 526 B40

استدلر پاک کن رازو پلاست سفید کوچک ۵۲۶ B۴۰



قیمت: ۱۲,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات پاک کن رازو پلاست سفید کوچک 526 B40 استدلر :

پاک کن یک کالای مصرفی و پرکاربرد برای قشر وسیعی از افراد است. تفاوتی در سن و سال و مقطع تحصیلی ندارد همین که ابزار نوشتن دستتان مداد باشد ناخودآگاه به یک پاک‌کن نیاز خواهید داشت.

  پاک کن استدلر مدل رازو پلاست سفید کوچک 526 B40  به دلیل نداشتن هیچ نوع مواد شیمیایی در مواد تشکیل دهنده موجب میشود تا این محصول سالهای طولانی مورد استفاده قرار بگیرد و فاسد نشود و همینطور برای کودکان سیف باشد 

این پاککن بدون ایجاد هیچگونه زباله ای مناسب برای نقاشان و طراحان می باشد و همینطور کسانی که عادت به کشیدن دست روی کاغذ بعد از نوشتن یا پاک کردن مطلبی دارند.

استدلر یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده نوشت افزار در آلمان است. نام استدلر از سال 1662 میلادی توسط فردریش استدلر به دلیل ساخت مداد نورنبرگ است. اما شهرت اصلی آن به دلیل شخصی به نام یوهان سباستین استدلر است که در سال 1835 یک کارگاه کوچک ساخت مداد را به یک واحد صنعتی تبدیل کرد. امروزه استدلر 21 شعبه رسمی و 150 نمایندگی در سراسر جهان دارد که بالاترین استانداردها در طراحی، تکنولوژی عملکرد، حفظ محیط زیست و کیفیت برند در سطح جهان دارد. 

 

مشخصات پاک کن رازو پلاست سفید کوچک 526 B40 استدلر :

 

برند : استدلر

نوع کالا : پاک کن

کشور مبدا محصول : آلمان

بدون لاتکس و فتالات

بدون ایجاد هیچگونه زباله

 

قیمت و خرید پاک کن رازو پلاست سفید کوچک 526 B40 استدلر :

خرید نوشت افزار از جمله استدلر پاک کن رازو پلاست سفید کوچک 526 B40 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.