خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / پاک کن و غلط گیر / فابر پاک کن داست فری آبی متوسط 7170

فابر پاک کن داست فری آبی متوسط ۷۱۷۰



قیمت: ۴۴,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات پاک کن داست فری (dust free) فابرکستل رنگ آبی:

اشتباهات نوشتاری با مداد رایج‌ترین نوع اشتباهات بوده که راه‌حلی ساده و سریع برای آن وجود دارد، استفاده از پاک‌کن!. امروزه پاک‌کن‌ها در مدل‌های متنوع با کاربردهای متفاوتی طراحی و تولیدشده‌اند که هرکدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. پاک‌کن مدلDust-Free  فابر کاستل (Faber-Castell) ساخته‌شده از پلاستیک مخصوص بوده که آن را در برابر شکستن در حین کار مقاوم کرده و با توجه به نوع مواد به‌کاررفته در آن، مناسب برای اصلاح اشتباهاتی بوده که توسط انواع رنگ‌های مداد ایجادشده است. همچنین از مزایای این محصول می‌توان به نداشتن براده در هنگام پاک کردن اشاره کرد.

پاک کن های اصلی شرکت فابر در چهار رنگ و مدل سفید “dust free ” ، مشکی ، قرمز و آبی “pvc free” تولید می شوند، سالهاست با شکل و ظاهر این پاک کن ها آشنا هستیم ولی جدیدا رنگهای فانتزی پاک کن های فابر هم تولید شدهمحصولات فابر را همه در سراسر جهان می شناسند امروزه کلیه محصولات دانش آموزی این شرکت در مالزی، اندونزی و چین تولید می شوند ولی تحت لیسانس شرکت مادر.

 

ویژگی های پاک کن داست فری (dust free) فابرکستل:

مهم‌ترین ویژگی که این پاک‌کن‌ها دارند این است که داست فری هستند. بدین معنی که هنگام پاک کردن، پرزهای اضافی بر روی کاغذ بر جای نمی‌گذارند. این محصول بی‌نظیر از مواد اولیه مرغوب PVC تولید شده که برای مصرف کودکان بسیار مناسب و کم خطر است. چرا که در تولید پاک‌کن فابر کاستل سفید کوچک از مواد غیر سمی استفاده کرده‌اند. این پاک‌کن با قدرت پاک‌کنندگی قوی که دارد اثری از طرح و یا نوشته را بر روی کاغذ شما نخواهد گذاشت و شما می‌توانید از آن در امور مختلف روزانه، طراحی‌ها و کارهای اداری استفاده نمایید. جنس این محصول از جامد بوده و ابعاد آن نیز 4 در 2 سانتی متر است.

این محصول تولید و طراحی کشور آلمان و از مواد فوق‌العاده مرغوبی است. برند فابر کاستل در میان لوازم تحریر یکی از بهترین‌هاست که قدمت بسیار زیادی نیز دارد. اگر می‌خواهید پاک‌کن فابر کاستل کوچک را با قیمتی مناسب و کیفیتی بی‌نظیر تهیه کنید، پیشنهاد ما برای شما این است که ازفروشگاه اینترنتی بوک دوک خریداری نمایید.

 

مشخصات پاک کن داست فری فابرکستل رنگی آبی:

فاقد pvc

با قدرت پاک کنندگی بالا

مناسب انواع مداد مشکی و مداد رنگی

 

قیمت و خرید پاک کن داست فری (dust free) فابرکستل :

خرید پاک کن داست فری فابرکستل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود