خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / تراش / فابرکستل تراش یو اف او تک سوراخ UFO

فابرکستل تراش یو اف او تک سوراخ UFO


کد محصول: ۱۳۵۲۸۶

قیمت: ۵۷,۰۰۰ تومان

انتخاب رنگ:


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات تراش یو اف او (ufo) فابرکستل:

مداد تراش از اقلام مورد نیاز هر دانش آموزی است. مداد تراش فابر کاستل با بدنه‌ی پلاستیکی و بیضی شکل تولید شده است. ساختار این مداد تراش به صورتی طراحی شده که مانع سر خوردن  در دست می‌شود. تیغه‌ی تیز این تراش بدون آسیب وارد کردن به ساختار مداد به نوک آن شکل می دهد. این مداد تراش در رنگ‌های متنوع و جذاب تولید شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

 

شرکت Faber-Castell در سال 1761 با هدف تولید نوشت افزار در کشور آلمان راه‌اندازی شد. این برند در قرن 19 میلادی اولین مداد با سطح مقطع شش ضلعی را وارد بازار کرد و همین کالای منحصربفرد سبب گردید تا به برندی مطرح تبدیل گردد. برند فابر کاستل با تولید مداد سیاه آغاز به کار کرد و امروزه نیز بیشترین حجم از تولید خود را به انواع مداد اختصاص داده است، البته این امر مانع از آن نگردید که از تولید سایر لوازم التحریر نظیر تراش، پاک‌کن و ... دست بکشد. در نهایت سال‌ها فعالیت در زمینه تولید انواع مداد باعث گردید تا این شرکت در اکثر شهرهای بزرگ جهان نمایندگی محصولات خود را بازگشایی کند و محصولات خود را در اختیار عموم قرار دهد. 

تراش یو اف او تراش‌های زیبا با طراحی منحصر به‌فرد و کارایی بالا می باشد. تراش‌های یو‌اف‌او ی فابر کاستل نه تنها زیبا هستند و طراحی خاص و منحصربه‌فردی دارند، بلکه با پوشش پلاستیکی و پیچ ایمنی خود از همه نظرشما را حمایت و همراهی خواهند کرد.

 

مشخصات تراش یو اف او تک سوراخ فابرکستل:

تراش یو‌اف‌ او با طراحی منحصر به‌فرد

پوشش پلاستیکی

دارای پیچ ایمنی

مناسب برای مداد با سایز استاندارد

دارای رنگبندی قرمز، آبی، مشکی

 

قیمت و خرید تراش یو اف او تک سوراخ فابرکستل :

خرید تراش یو اف او تک سوراخ فابرکستل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود .