خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب علمی و آموزشی کودک / فلش کارت زودآموز الفبای انگلیسی (A-B-C)

فلش کارت زودآموز الفبای انگلیسی (A-B-C)



قیمت: ۶۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789646659247

توضیحات

معرفی فلش کارت زودآموز الفبای انگلیسی:

این مجموعه بر روی یادگیری واژه ها، تلفظ کلمات، گسترش گنجینه لغات، آموزش مفاهیم و تشخیص کلمات تمرکز دارد. یادگیری با فلش کارت یک روش سرگرم کننده برای بالا بردن سواد بصری و مهارت یابی در سال های اولیه کودکی است و باعث ایجاد میل و شوق به یادگیری درکودکان- آشنا شدن شان با دنیای اطراف و پیرامون خود- تربیت حواس پنجگانه ی آن ها، تربیت سخنگویی و رفع معایب و موانع آن می گردد. از این فلش کارت ها می توان به عنوان ابزار کمک آموزشی درخانه، مهد و مدرسه استفاده کرد.

کارت را به کودک نشان دهید و از او بخواهید نام تصویر آن را بگوید، اگر کودک جواب درست نداد، نام کلمه را با صدای بلند بگویید تا فرزندتان آن کلمه را تلفظ و تکرار کند. و از کودک تان بخواهید که به عکس روی کارت نگاه کند، سپس از او سوال هایی درباره تصویر بپرسید. و به خاطر تلاش هایش تشویقش کنید و برای یادگیری او را تحت فشار قرار ندهید و به او سخت نگیرید. به یاد داشته باشید که آموزش را تا زمانی ادامه دهید که برای او لذت بخش باشد.

مشخصات فلش کارت زودآموز الفبای انگلیسی:

نویسنده:فائقه مرتضوی‌ کرونی

انتشارات:فرهنگ و هنر

موضوع:کتاب آموزشی

قطع:رقعی

نوع جلد:شومیز

قیمت و خرید فلش کارت زودآموز الفبای انگلیسی:

خرید آنلاین فلش کارت زودآموز الفبای انگلیسی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.