خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / پاستل و مداد شمعی / آرت لاین پاستل 12رنگ روغنی کیفی طلقی

آرت لاین پاستل ۱۲رنگ روغنی کیفی طلقی



قیمت: ۷۷,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی پاستل 12رنگ آرت لاین روغنی کیفی:

پاستل روغنی یا همان مداد شمعی از رنگ دانه های مختلف به همراه روغن های گیاهی ساخته شده اند که در فرایندی به صورت استوانه های کوچک و در رنگهای مختلف تولید و بسته بتدی میشود . این خصوصیت روغنی بودن پاستل یکی از مزیت های این وسیله برای خلاقیت های خاص هنری برای بچه ها  است .

پاستل روغنی هرچقدر نرم باشد چسبندگی آن روی مقوا بهتر خواهد بود . بچه ها وقتی با این وسیله کار میکنند  حس خوبی دارند چون گرد و شبیه مداد است اما کارکردن با پاستل راحتی بیشتری از مداد دارد و مزیت بعدی آن سرعت رنگ آمیزی است به صورتی که بچه ها در مدت زمان کمتری نقاشی خود را با پاستل روغنی رنگ خواهند زد .

پاستل روغنی 12 رنگ آرت لاین با رنگ طبیعی و زیبای خود وسیله‌ای محبوب برای کودکان است. کیفیت و دوام رنگ‌های این پاستل روغنی باعث می‌شود بتوانید نقاشی‌های زیبای کودکتان را سال ها به یادگار نگه دارید. به منظور حفظ، نگهداری و پاکیزگی بیشتر پاستل روغنی 12 رنگ آرت لاین درون یک محفظه‌ی پلاستیکی قرار گرفته است. 

مشخصات پاستل 12رنگ آرت لاین روغنی کیفی:

نام کالا:پاستل روغنی

برند:آرت لاین

ابعاد بسته بندی:2.2*9*17.7سانتی متر

وزن بسته بندی:150گرم

تعداد:12عدد

فرم سطح مقطع:دایره

جنس بسته بندی:پلاستیک

نوع پوشش:کاغذی

سایر ویژگی ها:دارای رنگ های طبیعی و زیبا،با قابلیت رنگ آمیزی نرم و یکدست با پوشش دهی مناسب، دارای پوشش کاغذی، مناسب برای سنین بالای سه سال، مناسب برای اکثر سطوح تخت مانند مقوا ، کاغذ و …

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید پاستل و مداد شمعی به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید پاستل 12رنگ آرت لاین روغنی کیفی:

خرید نوشت افزار از جمله پاستل 12رنگ آرت لاین روغنی کیفی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام می شود.