خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد نوکی و نوک / فابر کستل اتود تیکافاین 0/5

فابر کستل اتود تیکافاین ۰/۵



قیمت: ۳۴۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات اتود 0.5 تیکافاین فابرکستل:

با اولین نگاه شیفته ظاهر کم نظیرش میشوید ، بعد از ظاهر قطر نوک 0.5 این اتود ویژگی خاص آن است . برخورداری از سطح مقطعی شش ضلعی علاوه بر آنکه از لیز خوردن آن در دست جلوگیری میکند مانع از خستگی در نوشتن های طولانی میشود . این محصول دارای پاک‌کنی در انتهای اتود با پوشش فلزی است. اتودهای تی‌کافاین0.5 -۹۷۱۹ HB با بدنه سبز را به راحتی در جیب بگذارید و همراه داشته باشید. .

در سال 1761 يكى از قديميترين كارخانجات نوشت افزار در جهان توسط "لوتهار فابر" بنيانگذارى شد .

هدف "لوتهار فابر" از همان ابتدا رسيدن به نقطه اوج يعنى ساخت بهترين نوشت افزار در دنيا بود. بارون لوتهار فابر پدر مداد دنيا كه در حقيقت اولين كسى بود كه نوشت افزارى با نام اختصاصى ارائه داده بود.

"فابر-کاستل" قدیمی ترین شرکت نوشت افزار جهان است که همچنان پس از گذشت بیش از 250 سال، به صورت خانوادگی اداره می شود. این نشان تجاری از اعتبار و جایگاه ویژه ای در سرتاسر جهان برخوردار است.

امروزه گروه "فابر-کاستل" دارای پانزده کارخانه تولیدی نوشت افزار و لوازم هنری و بیش از بیست کمپانی فروش در نقاط مختلف جهان و دارای نمایندگی فروش در بیش از صد و بیست کشور است.

"فابر-کاستل" منشور اجتماعی را در سال 2000 امضا نموده است؛ و پیرو آن تبعیض و کار کودکان را منع کرده و از حقوق کارکنان در برابر استثمار محافظت می نماید.

فابر-کاستل (به آلمانی: Faber-Castell) از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده نوشت‌افزار است که در سال ۱۷۶۱ توسط کاسپر فابر در نورنبرگ آلمان تأسیس شد و تاکنون توسط خانواده فابر اداره می‌شود. دفتر مرکزی این شرکت در اشتاین آلمان قرار دارد که ۱۴ کارخانه و ۲۰ واحد فروش مرکزی را در سراسر جهان اداره می‌کند. این گروه تقریباً ۷۰۰۰ کارمند دارد و در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا تجارت می‌نماید. فابر-کاستل هر ساله ۲ میلیارد مداد در بیش از ۱۲۰ رنگ مختلف تولید می‌کند.

 

همانطور که گفتیم، فابر کاستل قدیمی‌ترین کارخانه تولید نوشت‌افزار است که به دلیل ساخت قلم و لوازم جانبیو طراحی باکیفیت، طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. این شرکت به عنوان پیشروترین تولیدکننده یکی از ابزارهای محبوب هنری جهان، یعنی مداد شناخته می‌شود. طرفداران این برند آلمانی محدود به تصویرگران، معماران و هنرمندان کنونی نمی‌شوند؛ در متون تاریخی حتی وینسنت ون گوگ نیز به تقدیر از این برند محبوب پرداخته است. در حال حاضر فابر کاستل ۱۴ کارخانه و ۲۰ واحد فروش در سراسر جهان دارد و سالانه بیش از ۲ میلیارد مداد در بیش از ۱۲۰ رنگ مختلف تولید می‌کند. در گروه فابر کاستل همچنین تقریباً ۷۰۰۰ کارمند مشغول به کار هستند که در بیش از ۱۰۰ کشور به تجارت می‌پردازند. دفتر مرکزی این شرکت معتبر در اشتاین آلمان واقع شده است.

به طور کلی محصولات فابر کاستل در ۳ دسته قرار می‌گیرند. دسته اول لوازم نوشت افزار مانند مداد، خودکار، خودنویس و .. هستند. دسته دوم شامل کالاهای جانبی مانند پاک‌کن و تراش، خط کش، منگنه و .. می‌شوند. و در دسته سوم وسایل طراحی و نقاشی و ساخت کاردستی قرار دارد. مداد رنگی، آبرنگ، دفاتر رنگ‌آمیزی و ابزار خلاقانه برای کاردستی کودکان از جمله این وسایل به حساب می‌آیند. برخی از محصولات فابر کاستل نیز به صورت خاص طراحی شده‌اند و برای فعالیت‌های هنری حرفه‌ای بکار می‌روند.

 

مشخصات اتود 0.5 تیکافاین فابرکستل :

ضخامت نوک :0.5

جنس بدنه : پلاستیک

طول بدنه : 150 میلی متر

پاک کن سر خود : دارد

اتود قابل شارژ کلاچ با ضخامت 0.5

ایده آل برای نوشتن ,طراحی و اسکچ

دارای سری بسیار مقاوم جهت نگهداری نوک ضخیم

قابل استفاده برای 11 سختی مختلف از3H تا 6B

قیمت و خرید اتود 0.5 تیکافاین فابرکستل :

خرید نوشت افزار از جمله اتود 0.5 تیکافاین فابرکستل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود .