خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / آبرنگ حرفه ای / راما آبرنگ روسی 24 رنگ آرتیست

راما آبرنگ روسی ۲۴ رنگ آرتیست



قیمت: ۴۴۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 4600395008689

توضیحات

معرفی و توضیحات آبرنگ روسی 24 رنگ راما سری آرتیست:

آبرنگ ۲۴ رنگ راما جعبه مقوایی یک محصول بی نظیر برای افرادی است که به صورت پیشرفته در زمینه رنگ آمیزی و کشیدن طرح‌های هنری با آبرنگ فعالیت می‌کنند. راما یکی از قدیمی‌ترین برندهایی است که در کشور روسیه فعالیت خود را در زمینه تولید ملزومات نقاشی و رنگ آمیزی آغاز کرده است. این برند برای جلب رضایت هنرجویان و هنرمندانی که در حوزه رنگ آمیزی با آبرنگ فعالیت می‌کنند از مواد مرغوب و درجه یک برای تهیه رنگ استفاده می‌کند. این ویژگی موجب شده است که آبرنگ‌های برند راما از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

بسته بندی شکیل و کم حجم آبرنگ راما باعث شده است بسیاری از افراد برای انجام رنگ آمیزی در محیط بیرون از فضای منزل یا کار این محصول را انتخاب کنند. خرید آبرنگ ۲۴ رنگ راما جعبه مقوایی به همه هنرمندانی که به دنبال یک محصول کاربردی با طیف وسیع رنگ هستند، توصیه می‌شود همچنین، آبرنگ برند راما به دلیل درخشندگی بالا باعث جذابیت بی نظیر طرح‌های هنری می‌شود که این موضوع موجب می‌شود تا هر بیننده‌ای نگاهش به طرح‌های هنری شما جذب شود.

نکته‌ای که در خصوص آبرنگ برند راما وجود دارد این است که رنگ‌های آن از پیگمنت رنگی بالایی برخوردار هستند و همچنین با سرعت بالایی به سطح موردنظر می‌چسبند. چسبندگی آبرنگ موجب می‌شود تا کارهای هنری طی زمان کوتاه‌تر و آسان‌تر انجام پذیرد. قیمت آبرنگ ۲۴ رنگ راما جعبه مقوایی نسبت به سایر ملزومات هنری وارداتی منصفانه‌تر است. شما می‌توانید این محصول را با بالاترین سطح کیفیت در هر ساعتی از شبانه‌روز از فروشگاه بوک دوک خریداری کنید.

 

مشخصات آبرنگ روسی 24 رنگ راما سری آرتیست:

ساخت کشور روسیه

جعبه مقوایی

کیفیت رنگ بالا، پوشانندگی بسیار عالی

مناسب جهت استفاده حرفه ای

دارای 24 عدد قرص تک رنگ آبرنگ

 

قیمت و خرید آبرنگ روسی 24 رنگ راما سری آرتیست:

خرید آبرنگ روسی 24 رنگ راما سری آرتیست با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.