خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / خودکار و روان نویس / اشنایدر خودکار اسلایدر EDGE مشکی

اشنایدر خودکار اسلایدر EDGE مشکی



قیمت: ۵۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 4004675075840

توضیحات

معرفی و توضیحات خودکار اشنایدر مدل slider edge رنگ مشکی:

خودکار «اشنایدر» مدل «Slider Edge» را باید خودکاری مناسب افراد خاص محسوب کرد. این خودکار در رنگ مشکی خود دارای جوهر ضدجعل بوده و از طرفی به تکنولوژی «ویسکوگلاید» (Viscoglide) جهت نگارشی آسان و روان مجهز است. این خودکار بدنه‌ای با طراحی ارگونومیک مثلثی و پوشش لاستیکی دارد و این موضوع آن را برای نگارش آسان و بدون خستگی مناسب می‌کند. همچنین این محصول دارای نوکی بادوام از استیل ضدزنگ بوده و ازاین‌رو بسیار مناسب نقاشی و طراحی است. «اشنایدر» برندی آلمانی است که مدت‌هاست در صنعت تولید نوشت‌افزار فعالیت می‌کند. این خودکار نیز یکی از محصولات باکیفیت این برند خوش‌نام است

 

خودکار اسلایدر اج اشنایدر محبوب ترین خودکار برند اشنایدر است. سری اسلایدر برند اشنایدر مجهز به تکنیک ساختاری viscoglide هستند که باعث نوشتار فوق روان این خودکار ها میشوند، تمامی خودکار های سری اسلایدر جوهری هستند و در ترکیب جوهر آنها از ژل استفاده نشده، از این رو طول نوشتاری این خودکار ها بسیار بالاست، تقریبا هر یک از این خودکار ها 14 برابر یک خودکار ژلی معمولی مینویسد، از آنجایی که تولید جوهر ناب تخصص اشنایدر است شاهد هستیم که جوهر این خودکار ها سرعت جذب خارق العاده ای بر روی کاغذ دارد، به طوری که پخش جوهر روی کاغذ تقریبا غیر ممکن است، این جوهر با کیفیت همراه با نوک viscoglide آن نه تنها باعث روان بودن بسیار زیاد خودکار شده بلکه از جا ماندن نقاط جوهری بر روی کاغذ هم جلوگیری میکند، بدنه ی سبک و طراحی ارگونومیک و سه گوش این محصول باعث میشود که دست حتی در استفاده ی بلند مدت خسته نشود و خودکار در دست لیز نخورد. این خودکار در 11 طیف رنگی مختلف موجود است. باز ماندن در محصول به هیچ عنوان موجب خشک شدن جوهر خودکار نخواهد شد.

 

درباره برند اشنایدر:

برند آلمانی اشنایدر قدیمی ترین و اولین کمپانی بود که به طور تخصصی به حیطه تولید انواع جوهر وارد شد، در ابتدا بسیاری از کارخانه های معتبر لوازم تحریر جهان از جمله فابر کاستل و استدلر ملزومات جوهری خود را از کارخانه اشنایدر خریداری میکردند تا اینکه این برند خود وارد عرصه ی تولید نوشت افزار شد. این کارخانه بالغ بر سی سال است که به طور تخصصی خودکار و روان نویس تولید میکند. هدف مهم این کمپانی بیش از اینکه استفاده ی تجاری و صادرات گسترده ی محصولاتش باشد تامین مایحتاج نوشتاری خود کشور آلمان بوده و هست و در کنار آن صادرات محصولات به خارج هم انجام میشود، از این رو برند اشنایدر برندی محلی محسوب می‌شود و کارخانه اشنایدر هم فقط در خود کشور آلمان شعبه دارد، و این مسئله باعث شده در طی سالیان این برند همواره به کیفیت بالای محصولاتش شهره باشد. بی اغراق میتوان گفت در حال حاظر اشنایدر یکی از با کیفیت ترین محصولات جوهری دنیاست.

 

مشخصات خودکار اشنایدر مدل slider edge:

با قابلیت خشک شدن سریع جوهر

با قطر نوشتاری فوق پهن (XB)

دارای بدنه‌ای با طراحی ارگونومیک مثلثی بو پوشش لاستیکی رای نگارش آسان و بدون خستگی

دارای نوکی بادوام از استیل ضدزنگ

مجهز به تکنولوژی ویسکوگلاید (Viscoglide) جهت نگارشی آسان و روان

 

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید روان نویس به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید خودکار اشنایدر مدل slider edge:

خرید نوشت افزار از جمله خودکار اشنایدر مدل slider edge رنگ مشکی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر  کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود