خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / خودکار و روان نویس / استدلر خودکار M2 قرمز430

استدلر خودکار M۲ قرمز۴۳۰



قیمت: ۳,۳۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات خودکار M2 قرمز 430 استدلر :

خودکار M2 قرمز 430 استدلر با بدنه ای شیشه ای قابلیت دیدن مخزن جوهر و مقدار جوهر باقی مانده در مخزن را به مصرف کننده میدهد تا نوشته هایمان نصفه و نیمه باقی نماد و متنی یکدست و یک رنگ داشته باشیم.

بدنه 6 ضلعی شکل این خودکار تجربه ای طولانی مدت و بدون خستگی برای ما رقم میزند زیرا نوعی که بدنه ی این خودکار طراحی شده مطابق با آناتومی دست است و به این معناست که دارای طراحی ارگونومیک می باشد و هیچگونه فشار و اسیبی در استفاده طولانی مدت به انگشتان و دستانمان نمیزند.

خودکار 430، دارای قطر نوشتاری M است. این محصول آلمانی با سیستم تثبیت فشار اتوماتیک جوهر تولید شده و در هواپیما قابل استفاده است. همچنین داشتن گیره برای حمل در جیب از دیگر ویژگی های این محصول است.

استدلر یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده نوشت افزار در آلمان است. نام استدلر از سال 1662 میلادی توسط فردریش استدلر به دلیل ساخت مداد نورنبرگ است. اما شهرت اصلی آن به دلیل شخصی به نام یوهان سباستین استدلر است که در سال 1835 یک کارگاه کوچک ساخت مداد را به یک واحد صنعتی تبدیل کرد. امروزه استدلر 21 شعبه رسمی و 150 نمایندگی در سراسر جهان دارد که بالاترین استانداردها در طراحی، تکنولوژی عملکرد، حفظ محیط زیست و کیفیت برند در سطح جهان دارد. نکته جالت توجه این برند این است که در یک منطقه ای حدود 1800 گونه درختی مطابق با معیارهای محیط زیست کاشته که از این درختان صرفا جهت تولید مداد ها استفاده می شود .

 

مشخصات خودکار M2 قرمز 430 استدلر :

برند : استدلر

فرم سطح مقطع : 6 ضلعی با بدنه ی شیشه ای

قطر نوک : M

دارای گیره برای حمل در جیب

تثبیت فشار اتوماتیک جوهر برای جلوگیری از نشت آن در  هواپیما

کشور مبدا محصول : آلمان

 

قیمت و خرید خودکار M2 قرمز 430 استدلر : 

خرید نوشت افزار از جمله خودکار M2 قرمز 430 استدلر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.